مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری پنجمین جشنواره ملی فیلم بسیج استان همدان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا آقابیگی در این خصوص افزود: پنجمین جشنواره ملی فیلم بسیج به همت سازمان بسیج هنرمندان و جشنواره فیلم بسیج در همدان برگزار می‌شود.

او با اشاره به بخش‌های جشنواره فیلم بسیج گفت: بخش‌های جشنواره شامل کوتاه داستانی، مستند، نماهنگ، پویانمایی و فیلمنامه است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از محور‌های موضوعی این جشنواره به «ولایت فقیه و رهبری انقلاب اسلامی»، «شهدای انقلاب، مقاومت و دفاع مقدس»، «انقلاب اسلامی و آینده آن مبتنی بر بیانیه گام دوم جهاد تبیین»، «ایران مقتدر» و «تمدن نوین اسلامی ایرانی» اشاره کرد.

او تصریح کرد: «انقلابی بودن و مدیریت جهادی»، «فرهنگ و تفکر بسیجی»، «جوانان و زنان در انقلاب اسلامی»، «رسانه و فضای مجازی»، «جنگ نرم و نفوذ دشمن»، «رزمندگان بدون مرز و مدافعین حرم»، «بیداری اسلامی در منطقه و جهان» و شعار سال ۱۴۰۲ «مهار تورم و افزایش تولید» از دیگر موضوعات این جشنواره است.

آقابیگی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت هفت هنر؛ www.۷ honar-hmd.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۳۲۶۷۴۷۴۷-۰۸۱ تماس بگیرند.

او یادآور شد: دبیرخانه پنجمین جشنواره فیلم بسیج استان همدان نیز در همدان، بلوار شهید مفتح، مجامع بوعلی سینا، طبقه سوم، سازمان بسیج هنرمندان استان همدان قرار دارد.

برچسب ها: جشنواره فیلم ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.