رئیس جمهور چین بر همکاری کشور‌های عضو شانگ‌های برای توسعه اقتصادی و ثبات جهانی تاکید کرد

شی جین پینگ رئیس جمهوری چین گفت که پکن آماده همکاری با کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگ‌های برای ارتقای توسعه اقتصادی با کیفیت بالا از طریق حاکمیت قانون، حفظ صلح و ثبات منطقه‌ای و پیشبرد ساختن جامعه‌ای با آینده مشترک برای بشریت است.

  به گزارش شینهوا، رئیس جمهور چین در پیامی به دهمین نشست وزیران دادگستری سازمان همکاری شانگ‌های (SCO) که روز سه شنبه در شانگ‌های افتتاح شد، افزود: از زمان راه اندازی مکانیسم نشست وزیران دادگستری سازمان همکاری شانگ‌های، کشور‌های عضو بی وقفه تلاش کردند که عدالت و حاکمیت قانون را در بین دولت‌های عضو ارتقا دهند. پیوسته در مسیر همکاری عملی در بخش خدمات حقوقی حرکت کردند. 

شی افزود: آن‌ها همچنین نقش مهمی در حفظ نظام بین‌الملل با هسته اصلی سازمان ملل و نظم بین‌المللی تحت حمایت حقوق بین‌الملل ایفا کرده‌اند.  وی گفت که چین به نقش حاکمیت قانون در تحکیم پایه ها، تضمین انتظارات پایدار و ارائه منافع بلندمدت اهمیت زیادی می‌دهد.

  رئیس جمهوری چین تصریح کرد، پکن آماده است تا با سایر کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگ‌های در تقویت مبادلات و همکاری در زمینه مباحث قانون و مدیریت قضایی همکاری کند. 

دهمین نشست وزیران دادگستری سازمان همکاری شانگ‌های به میزبانی وزارت دادگستری چین برگزار شد.

برچسب ها: چین ، شانگهای چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۰۹:۰۲ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
سلام چین،

فقط از خوبی ها بگو..........
مثلا با روسیه تماس تلفنی داشته باش.
آخرین اخبار