مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت:طرح برخورد با سدِ معبرِ موتورسیکلت فروشان در اصفهان از جمله خیابان سروش آغاز شد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان، ابتدا طبق بند یک ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها با متخلفان برخورد خواهند کرد و در صورت استمرار تخلف، شهرداری از طریق بند ۲۰ ماده ۵۵ می‌تواند موتورسیکلت‌ها را پس از تذکر، یک هفته‌ و در صورت تکرار به مدت یک ماه توقیف کند.

روح الله ابوطالبی گفت: سد معبر موتورسیکلت‌ها در پیاده‌روها تهدیدی جدی برای امنیت عابران، مشتریان، ساکنان و خانواده‌ها محسوب می‌شود و طرح جمع آوری و انتقال موتورسیکلت‌های پارک شده در پیاده روها، طبق درخواست های مکرر شهروندان از پلیس صورت گرفته است.

او  گفت: صنف میوه فروشان که در تمامی خیابان‌ها پراکنده هستند، دارندگان نمایشگاه خودرو که بیشترین سد معبر آنها مربوط به خیابان امام خمینی(ره) و خیابان چمران است، صنف ورزشی فروشی‌های خیابان صغیر، مسجد سید و حکیم‌نظامی و صنف موتورسیکلت فروشانِ خیابان سروش و واحدهای صنفی بازار بزرگ اصفهان بیشترین تخلف سد معبر را در اصفهان دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.