سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: قطار زائران اربعین روز گذشته از ایستگاه خرمشهر به سمت زاهدان حرکت و بعد از ظهر امروز وارد ایستگاه راه آهن زاهدان شد.


حمید بهادری   اظهار داشت: این قطار پنج شهریور از ایستگاه زاهدان به سمت خرمشهر عزیمت کرده بود و امروز در میان استقبال شهروندان سیستان و بلوچستان وارد ایستگاه راه آهن زاهدان شد.

سرپرست راه آهن جنوب شرق افزود: راه آهن جمهوری اسلامی ایران در راستای رفاه حال مردم تعدادی ریل باس در مسیر خرمشهر به شلمچه و برعکس به صورت شبانه روزی برنامه ریزی کرده که زوار می‌توانند به صورت رایگان تا شلمچه عزیمت کنند.

وی بیان کرد: قیمت قطار زاهدان به خرمشهر و برعکس 930 هزار تومان در نظر گرفته شده بود. ناوگان قطارهای طلایه چهار تخته در این مسیر به زائران اربعین خدمات ارائه کرده است.

سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق ادامه داد: به صورت روزانه ظرفیت قطارهای مسیر قم یه سمت خرمشهر افزایش یافته، بنابراین زائران محترم می‌توانند به صورت ترکیبی با قطار زاهدان- تهران به قم و سپس به سمت خرمشهر سفر کنند.

وی تصریح کرد: چندی قبل یک رام قطار زائران پاکستانی از ایستگاه راه آهن زاهدان به سمت کرمان اعزام تا به صورت ترکیبی به سمت مرزهای غربی کشور جابه جا شوند.

 

برچسب ها: قطار ، زائران اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار