رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار فارس برای واگذاری یک قطعه زمین به فرزاد بادپا موافقت کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با پیشنهاد دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس مبنی بر اهدای یک قطعه زمین به فرزاد بادپا که در جریان حادثه تروریستی ۲۲ مردادماه امسال در حرم مطهر شاهچراغ (ع) فرد تروریست را بر زمین افکند، موافقت کرد.

ایمانیه استاندار فارس در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور کشورمان با اشاره به دلاورمردی و فداکاری فرزاد بادپا که با توسل به ائمه اطهار (ع) و تحت عنایات الهی موفق به ناکام گذاشتن اهداف پلید تروریست‌های کوردل در آن حادثه تروریستی شد، اظهار کرد: بر همین اساس و به منظور تقدیر و الگوسازی از مجاهدت او، از آنجا که نامبرده منزل مسکونی ندارد، مستدعی است در صورت صلاحدید دستور فرمایید تا یک قطعه زمین در شهر شیراز جهت ساخت واحد مسکونی به صورت خارج از نوبت و رایگان به او واگذار شود.
 
به دنبال تقاضای استاندار فارس، آیت الله رئیسی رئیس جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر راه و شهرسازی ضمن اعلام موافقت خود با پیشنهاد استاندار فارس مبنی بر واگذاری زمین به فرزاد بادپا، خواستار انجام اقدامات لازم در این زمینه شد.
 
به دنبال موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد مطرح شده، استاندار فارس به مدیر کل راه و شهرسازی فارس ماموریت داد که ظرف مدت ۲ هفته نسبت به تامین و واگذاری یک قطعه زمین به صورت رایگان به فرزاد بادپا اقدام کند.
 
فرزاد بادپا خادم حرم شاهچراغ (ع) در ۲۲ مرداد ماه و پس از حمله تروریستی به حرم احمد بن موسی (ع) توانست با فداکاری نیروی داعشی را زمین گیر کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
سلام کار درستی است
ولی ای کاش زمین رایگان به تمامی جوانان که ازدواج کردن داده می شد تا خود خانه بسازند و همچنین مشوقی بود برای ازدواج جوانان و آمار روابط نامشروع نیز خیلی کم می شد.