مسعود ناظریان گفت: اولین مواجهه مردم با دستگاه قضایی در دفاتر خدمات قضایی صورت میگیرد و باید تلاش شود تا با صبر و حوصله و دلسوزی و کرامت مداری با کلیه مراجعین برخورد شود.
او خواستار اعمال دقت بیشتر از سوی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در خصوص تنظیم و ارسال دادخواستها به مراجع قضایی شد.
این مقام قضائی آشنایی کارکنان و کاربران این دفاتر با مفاهیم حقوقی و قضایی را بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: باید با آموزش مستمر سطح علمی این کاربران را در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و آگاهی بخشی حقوقی به مراجعین ارتقاء دهیم.
ناظریان همچنین بر لزوم ارتباط مستمر دفاتر خدمات قضایی با مراجع قضایی توجه ویژه به تکمیل کامل دادخواست ها، رعایت صلاحیت ها، دقت در هزینه دادرسی دعاوی غیر مالی، تکمیل نام پدر در دادخواستها و دقت در ارسال پروندهها تاکید کرد.
ناظریان بر تسریع در فرایند دسترسی مراجعین به خدمات الکترونیک قضایی تاکید کرد و در عین حال خواستار اعمال دقت بیشتر از سوی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در خصوص تنظیم و ارسال دادخواستها به مراجع قضایی شد.