مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: این استان در ایام اربعین حسینی میزبان زائرین اباعبدالله الحسین (ع) از چهار استان و سه کشور بود.

حجت الاسلام محمد قادری ظهر سه‌شنبه در بازدید و تجلیل از موکب داران بخش آبدان اظهار داشت: در استان بوشهر و در تمامی شهرستان‌ها خدمت صادقانه و بی منت و اوج حماسه اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: در همین راستا و توسعه معنوی حرم سیدالشهدا (ع) هر جا زائری و هر جا دلی به حضرت سیدالشهدا (ع) وصل است آنجا حرم سیدالشهدا (ع) است.

وی با اشاره به رزمایش محلات در استان بوشهر گفت: رزمایش محلات در اربعین در استان بوشهر برگزار می‌شود و بیش از ۷۲ اقدام فرهنگی در این زمینه طراحی شده است.

حجت الاسلام قادری یادآور شد: در محلات حال و هوای اربعین و کسانی که از این قافله حضور در اربعین جا مانده اند تداعی می‌کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در همه ۴۰ شهر استان بوشهر مراسم دلدادگان حسینی همراه با پیاده روی و همچنین حضور در مراسم محوری آن شهر روز به روز خدمات و اقدامات فرهنگی که دل مردم دلداده به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در این استان وصل می‌کند و به قطب معنوی کربلا و حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بیش از بیش شاهد باشیم.

با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر، بخشدار آبدان و رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دیر از موکب داران بخش آبدان تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.