همزمان با روز‌های پایانی ماه صفر و در آستانه شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) میزبان زائران پیاده رضوی خواهد بود.

 فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته همزمان با دهه آخر صفر، ۳۵۰ زائر پیاده در قالب سه کاروان از شهر‌های نیشابور، زابل و شهرکرد در دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) اسکان داده و پذیرایی می‌شوند.
 
مصطفی تقی‌زاده با اشاره به استفاده از ظرفیت پویا و فعال دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه برای میزبانی از زائران حضرت رضا (ع) گفت: در کنار بیش از ۵۰ تن از همکاران و استادان دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) جمعی از دانشجویان واحد خواهران و برادران این دانشگاه به صورت مستقیم در حوزه‌های مختلف به زائران پیاده رضوی خدمت رسانی می‌کنند.
 
وی با اشاره به آمادگی کامل دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در حوزه‌های مختلف رفاهی، فرهنگی، پشتیبانی برای اسکان ۴ روزه زائران پیاده رضوی، اظهار کرد: با همکاری بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی و سایر ارگان‌ها، پیش‌بینی‌های لازم برای ارائه خدمات متناسب و در شأن میهمانان حضرت رضا (ع) صورت گرفته است به طوری‌که تلاش شده تا تمام امکانات مورد نیاز آن‌ها در این مدت فراهم شود.
 
تقی‌زاده ۲۲ تا ۲۵ شهریور ماه را زمان حضور زائران پیاده رضوی در دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) عنوان کرد و افزود: استادان، کارکنان و دانشجویان می‌توانند از فرصت بوجود آمده برای خدمت‌رسانی به زائران حضرت رضا (ع) بهره‌مند شوند و آمادگی خود را برای مشارکت در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی به شناسه Khadem_zaer_reza@ در پیام‌رسان ایتا ارسال نمایند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.