رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما منتظریم ببینیم کجا می‌توانیم میزبان النصر باشیم تا هوادار هم بتواند به ورزشگاه بیاید.

حسین شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم اربعین حسینی درباره الزام VAR برای میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: این یک الزام است. قطعاً مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش کمک خواهند کرد این اتفاق بیفتد و میزبانی‌ها به خوبی انجام شود. ما هم درخواست می‌کنیم تا پیگیری‌های خوبی در این زمینه انجام شود.

او درباره  آخرین وضعیت جذب مهاجم خارجی پرسپولیس، گفت: این را باید باشگاه صحبت کند. من اطلاع دقیقی از نحوه پیگیری آن‌ها ندارم.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره میزبانی تیم‌های ایرانی از نمایندگان عربستان اظهار کرد: امیدوارم که اتفاقات خوبی بیفتد. ما منتظریم ببینیم کجا می‌توانیم میزبان باشیم تا هوادار هم بتواند به ورزشگاه بیاید. ما درخواست‌مان را دادیم. باید سوال کنیم، اما در حال تلاش هستند تا ورزشگاه آزادی آماده شود. نمی‌دانم این اتفاق می‌افتد یا خیر.

شهریاری درباره احتمال برگزاری دیدار با النصر عربستان بدون حضور تماشاگران، گفت: باشگاه در حال تلاش است تا این اتفاق نیفتد. اول بحث مجوز و کمیته انضباطی AFC است و باشگاه به دنبال این است تا این مشکل حل شود و بازی با حضور تماشاگران باشد. فدراسیون هم در حال کمک است و باشگاه هم عزمش را جزم کرده است. باشگاه در یک سال اخیر مدیریت دقیقی روی همه مسائل انجام داد و ان‌شاءالله اتفاقات خوبی بیفتد.

او در واکنش به صحبت‌های علی خطیر، سرپرست باشگاه استقلال و بحث تبعیض بین پرسپولیس و استقلال، تصریح کرد: این تبعیض نیست؛ این نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس مدیریت خوبی دارد و در هزینه‌ها، عملکرد و پیگیری‌ها دقت دارند. اینکه یک مدیریت خوب کار می‌کند دلیل ندارد بگویند تبعیض وجود دارد. مدیران استقلال هم آدم‌های خوب و قوی هستند و ان‌شاءالله مشکل آن‌ها هم حل می‌شود. این موضوع تبعیض نیست، موضوع مدیریت صحیح باشگاه پرسپولیس است. اصلاً کاری به اسپانسر مشترک نداریم و به این موضوع فکر هم نکردیم. ما وظیفه داریم یک بخشی از هزینه‌ها را با اسپانسر تأمین کنیم که درویش با مدیریت خوب پیگیر آن است.

شهریاری به‌عنوان رئیس صندوق حمایت از پیشکسوتان درباره اعتراض برخی اعضا به حقوق کم این صندوق گفت: صندوق یک اساس‌نامه دارد و در حال پیگیری است. یک اعتبار بسیار محدودی داریم که تا سال گذشته ۳۳ میلیارد تومان کل بودجه آن بوده است. صندوق مشکلی ندارد و آن چیزی که مصوب بوده انجام شده است. در سال جاری پیگیری کردیم و یک اتفاق خوب افتاده و قصد داریم یک اعتبار ویژه برای درمان بگیریم. برای حقوق هم یک اتفاقاتی افتاده و قرار است درآمد‌هایی شناسایی شود و فکر می‌کنم برای سال آینده وضعیت بهتر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار