دادستان مرکز هرمزگان با صدور دستورات قضایی بر لزوم تسریع در مراحل تکمیل و بهره برداری از بیمارستان ۵٣١ تختخوابی بندرعباس تأکید کرد.

علیرضا احمدی‌منش دادستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان در بازدید از طرح در دست ساخت بیمارستان ۵٣١ تختخوابی بندرعباس با صدور دستورات قضایی بر لزوم تسریع در مراحل تکمیل و بهره برداری از این بیمارستان تأکید کرد. 

او گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات اهالی و ساکنان استان کمبود تخت بیمارستانی، ظرفیت پایین بیمارستان‌ها و نبود مراکز درمانی فوق تخصصی مجهز و مدرن است که باعث شده مردم به ناچار و در موارد متعدد برای درمان به بیمارستان‌های استان‌های همجوار مراجعه کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان افزود: یکی از بزرگترین و مهمترین طرح‌های در حال ساخت استان، بیمارستان ۵٣١ تختخوابی بندرعباس است که درصورت راه‌اندازی می‌تواند مرهمی بر زخم چندین ساله مردم باشد.

علیرضا احمدی‌منش گفت: در این بازدید، طی جلسه‌ای با عوامل اجرایی طرح و مسئولان مربوطه، ضمن بررسی موانع و چالش‌های پیش‌رو به منظور رفع مشکلات، دستورات ویژه‌ای صادر شد.

وی گفت: دستگاه قضایی استان با توجه به اهمیت موضوع و در راستای وظیفه ذاتی خود که پیگیری و صیانت از حقوق عامه است به این موضوع ورود کرده و تا زمان بهره‌برداری این طرح در میدان خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: با پیگیری‌های انجام شده ضمن تأکید بر لزوم اجرای کامل تعهدات پیمانکار، مقرر شد این پروژه طبق تقویم زمانبندی شده تا اوایل سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.