معاون فنی و مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت گفت: ۶۱۲ موکب و درمانگاه توزیع مواد غذایی و نوشیدنی را در ظروف یک بار مصرف مناسب انجام داده اند.

محسن فرهادی معاون فنی و مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت گفت: در بازرسی های انجام شده توسط تیم های اعزامی به کشور عراق در مراسم اربعین از دوم تا دوازدهم شهریور، ۶۲۵ مورد بازرسی انجام شده است که از این تعداد، ۵۲۵ مورد بازرسی از موکب های مواد غذایی و اسکام زائران، ۱۰۰ مورد بازرسی از درمانگاه ها  ۶۱۳ مورد کلرسنجی منابع آبی انجام گرفته شده است.

به گفته وی تیم های بهداشت محیط اعزامی به کشور عراق ۲ هزار و ۲۴۱ متر مکعب اب را کلرزنی کرده و ۶۱۲ موکب و درمانگاه، توزیع مواد غذایی و نوشیدنی را در ظروف یکبار مصرف مناسب انجام داده اند. گزارش های ارسالی نشان می دهد که ۵۱۲ موکب تهیه و پخش کننده مواد غذایی،این کار را با درجه حرارت مناسب انجام داده اند.

او گفت: برای مراسم با شکوه اربعین تعداد اعضای بهداشت محیط اعزام شده ۱۲ نفر است و۵۱۹ جلسه برای خادمان جلسات اموزشی نکات بهداشتی برگزار شده است. برای مراسم اربعین ۱۴ هزلر و ۸۶۳ نفر از خادمان و زائران آموزش نکات بهداشتی را دیده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار