مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی گفت: با همت دفتر سرمایه گذاری در استان ١٧ پروژه با اعتبار ۱۸۰ هزار میلیارد ریال به‌زودی عملیات اجرایی خود را آغاز می‌کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران افزایش جذب سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف را از نتایج مهم ایجاد دفتر سرمایه گذاری استان عنوان کرد و گفت: به زودی با همت دفتر سرمایه گذاری در استان ١٧ پروژه اشتغال زایی با اعتبار بیش از  ۱۸۰ هزار میلیارد ریال  عملیات اجرایی خود را آغاز می‌کنند.

حبیب تربتی با اشاره به اینکه نتوانسته ایم از همه ظرفیت‌های استان در حوزه سرمایه گذاری خارجی بهره ببریم که بخش عمده آن به تحریم‌ها بر می‌گردد، می گوید: از آغاز تاسیس دفتر، حجم سرمایه گذاری در استان میزان سرمایه گذاری خارجی به بیش از  ۵۶ میلیون دلار رسیده است.

وی با بیان اینکه مدت زمان استعلام‌ها یکی از مهمترین مشکلات بخش سرمایه گذاری و پذیرش سرمایه‌های داخلی و خارجی، بود، کاهش مدت استعلام در بخش جذب سرمایه را ازمزایای این دفتر برشمرد و گفت: با اقدامات ویژه‌ای که با راهبری استاندار آذربایجان غربی و به اهتمام همه بخش‌های دخیل انجام شد، مدت استعلام به کمتر از یک ماه رسیده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی افزود: برای توسعه زیرساخت‌ها، نیازمند تزریق اعتبارات تملک دارایی، افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی، تسهیل فضای کسب و کار و تجار هستیم و این امر با قدرت پیگیری می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.