سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از برپایی ۵۰ غرفه فرهنگی و پذیرایی، همزمان با آیین پیاده‌روی روز اربعین حسینی (ع) برای ارائه خدمات فرهنگی و پذیرایی به عاشقان اهل‌بیت (ع) و جاماندگان کربلا در بلوار پیامبر اعظم (ص) خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد گفت: ۵۰ غرفه فرهنگی و پذیرایی توسط این سازمان و با مشارکت دستگاه‌های ذیربط، گروه‌های جهادی، ستاد اربعین استان قم و سازمان تبلیغات اسلامی قم در بلوار پیامبر اعظم (ص) برپا می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم بیان کرد: همزمان با آیین پیاده‌روی روز اربعین حسینی (ع) برای ارائه خدمات فرهنگی و پذیرایی به عاشقان اهل‌بیت (ع) و جاماندگان کربلا در بلوار پیامبر اعظم (ص) این غرفه‌ها برپاشده‌اند.

گفتنی است برنامه پیاده‌روی جاماندگان از قافله کربلا در شهر قم در شب و روز اربعین از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته (۱۴ و ۱۵ شهریور) انجام می‌شود.

شروع خدمات موکب‌ها در بلوار پیامبر اعظم (ص) روز سه‌شنبه (شب اربعین) از ساعت ۱۷ آغاز و برنامه پیاده‌روی دلدادگان حسینی (ع) روز چهارشنبه (روز اربعین) از ساعت ٦ صبح تا ٨ شب انجام می‌شود.

قرائت زیارت اربعین روز چهارشنبه پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و شروع ویژه‌برنامه‌های روز اربعین در مسجد مقدس جمکران از ساعت ١٧ ازجمله برنامه‌های روز اربعین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار