معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بررسی آخرین وضعیت ساخت بیمارستان‌های ۶۴ تختخوابی این دانشگاه در سطح استان خبر داد.  

سید سعید آزنده  گفت: در جلسه‌ای با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، آخرین وضعیت بیمارستان‌های ۶۴ تختخوابی دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او افزود: احداث بیمارستان‌های ۶۴ تختخوابی اندیکا، هویزه، حمیدیه، کرخه و هفتکل در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده و دانشگاه نیز ماده ۲۳ همه این بیمارستان‌ها را از سازمان برنامه و بودجه اخذ کرده است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می‌گوید: در این جلسه مراحل اجرایی این کار و به پیمان گذاشتن این بیمارستان‌ها مورد بررسی قرار گرفت و در هفته‌های آینده این مهم، عملیاتی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۱۷:۲۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
با توجه به فاصله زیاد از مرکز استان و موقعیت مهم شهرستان دزپارت و حجم زیاد گردشگران و گذریها و قرارگیری در مسیر ترانزیتی خوزستان شهرکرد اصفهان ،بیمارستان بزرگ و مجهزی هم باید در شهرستان دزپارت ساخته شود و دانشگاههای علوم پزشکی استان باید نگاه ویژه‌ای به شرق استان که محرومتر است داشته باشند