یک کارشناس فوتبال گفت: به نظرم بازی دوستانه تیم ملی فوتبال با بلغارستان نسبت به دیدار با مالدیو و سوریه بهتر است.

ابراهیم قاسمپور، کارشناس فوتبال درباره بازی دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان با بلغارستان و آنگولا گفت: بلغارستان سالیان سال است که فوتبالش به  درجه دوم و سوم اروپا تبدیل شده است البته این بازی بهتر از برگزاری بازی با سوریه و لبنان است. امیدوارم بلغارستان بتواند به تیم ملی فوتبال در بازی فشار بیاورد تا  نقاط ضعف تیم ملی  مشخص شود و بر روی این ضعف‌ها کار کنند. آنگولا تیم مطرحی نیست، اما فوتبال فیزیکی توام با درگیری ارائه می‌دهند و این نوع بازی می‌تواند به بازیکنان ما کمک کند، چون ما نیاز به چنین بازی‌هایی داریم.

وی افزود: بازی با تیم‌های بلغارستان و آنگولا نسبت به بازی با مالدیو، سوریه و لبنان بهتر است. امیدوارم تا شروع بازی‌های جام ملت‌های آسیا بتوانیم با تیم‌های قوی‌تر بازی تدارکاتی برگزار کنیم.

هر مربی بر اساس تفکرات و کار تاکتیکی نفراتش را انتخاب می‌کند 

قاسمپور درباره لیست نفرات تیم ملی فوتبال برای بازی‌های دوستانه با بلغارستان و آنگولا اظهار کرد: سرمربی تیم ملی فوتبال باید تایید کند و ما بگوییم خوب یا بد است، فرقی نمی‌کند. هر مربی بر اساس تفکراتش و کار تاکتیکی که بخواهد انجام بدهد نفراتش را انتخاب می‌کند. به هر حال امیدوارم تیم ملی فوتبال موفق باشد.

من هم بازیکن بی انضباط را به تیم ملی دعوت نمی‌کنم 

قاسمپور درباره عدم دعوت کنعانی زادگان به خاطر مسائل غیر فنی در بازی با ازبکستان گفت: به هر حال هر مربی سلیقه‌ای دارد و بخشی از انتخاب نشدن یک بازیکن می‌تواند به خاطر افت فنی اش یا مسائل اخلاقی و انضباطی باشد. در هر صورت ما نمی‌توانیم در این باره نظر بدهیم. من هم اعتقاد دارم که مسائل اخلاقی و انضباطی برای  یک تیم خیلی مهم است و به طور حتم من هم با بازیکنی که مشکل اخلاقی دارد برخورد می‌کنم. مطمئنا این مسائل دخیل بوده است و جواب نهایی باید قلعه نویی بدهد که چرا کنعانی زادگان به تیم ملی دعوت نشده است.

هر مربی به دنبال اعتبار ورزشی خودش است

وی افزود: یک مربی به دنبال اعتبار ورزشی خودش هم هست و مطمئنا اگر بازیکن شاخصی باشد که بتواند مشکل فنی را حل کند شک نکنید که از انتخابش چشم پوشی نمی‌کند. اکنون هم تیم ملی فوتبال  است و تیم باشگاهی نیست و این تیم به  ۸۰  میلیون جمعیت تعلق دارد. مطمئنا یک مربی به دنبال منافع شخصی خودش نیست و اول  صلاحدید تیم ملی را در نظر می‌گیرد و بعد از آن آبرو و حیثیت خودش را می‌بیند.

این کارشناس فوتبال درباره اینکه جای کدام بازیکن در لیست تیم ملی فوتبال خالی است، گفت: نمی‌توانم در این باره نظر بدهم که جای کدام بازیکن در تیم ملی خالی است. به هر حال نظر اول و آخر را سرمربی تیم ملی می‌دهد و باید به علایق و سلایقش احترام بگذاریم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار