محدودیت‌های ترافیکی که از دیروز دوشنبه ۱۳ شهریور در جاده‌های منتهی به شمال آغاز شده بود تا ۱۹ شهریورماه ادامه دارد.

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: همزمان با بازگشت زائران اربعین و بمنظور تسهیل در عبورو مرور خودروها، محدودیت‌های ترافیکی از دیروز دوشنبه ۱۳ شهریور در جاده‌های شمال آغاز شده است که تا روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه ادامه دارد.

محدودیت تردد وسیله نقلیه سبک در جاده کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه در جاده کندوان از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز سه شنبه ۱۴ شهریور و روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۵ و ۱۶ شهریور از مرزن آباد به کرج و تهران ممنوع است.

اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها است و چنانچه ترافیک عادی باشد، با هماهنگی قبلی اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

محدودیت تردد وسیله نقلیه سنگین

آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی از جاده کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز سه شنبه ۱۴ شهریور، فردا چهارشنبه ۱۵ شهریور و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه ۱۷ و ۱۸ شهریور از جاده هراز ممنوع است.

محدودیت تردد موتور سیکلت

آمدوشد موتور سیکلت‌ها بجز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۱۹ شهریور از جاده‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

ترافیک سنگین در جاده های تهران شمال
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد ترافیک در محور چالوس مسیر رفت و برگشت حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و در آزادراه تهرن – شمال محدوده‌های تونل‌های ۱۶، ۱۷، ۱۸، تونل البرز و پل زنگوله سنگین است.

ترافیک در محور هراز مسیر رفت و برگشت محدوده‌های آب اسک و شنگلده نیمه سنگین و در محور سوادکوه عادی و روان است.

مسافرانی که قصد سفر از تهران به مازندران یا بالعکس را دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های مازندران می‌توانند با مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

همچنین شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها نیز آماده پاسخگویی وضعیت راه‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار