آیین تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان

آیین تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه علوم‌پزشکی لرستانبا حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دکتر نورالله مریدی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، صفری مدیر بودجه، از کارمندان نمونه دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

 دکتر دلفان با تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی و تشریح نقش کارمندان نمونه والگو در پیشبرد اهداف دانشگاه اظهار داشت:بیش از ۱۴۰۰۰ کارمند در رده‌های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی لرستان داریم که کارمندان نمونه را با شناخت از کوشایی و عملکرد آن‌ها و نوع موفقیتی که در حوزه‌های فعالیت‌های خود دارند انتخاب کردیم تا از خدمات ارزشمند و ماندگار آن‌ها تقدیر کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود:همه کارمندان نمونه‌ای که انتخاب شده اند ویژگی‌های خاصی در پیگیری امورات محوله داشته و تاثیر گذار در روند اجرای برنامه‌ها بوده اند و انتظار داریم همچنان به موفقیت‌های خود ادامه دهند تابیشتر شاهد رشد کمی و کیفی دانشگاه باشیم.


دکتر دلفان خاطر نشان کرد:هدف از تشویق کارکنان نمونه میل به ارتقا سطح مسئولیت پذیری آن‌ها و ایجاد بستری برای حضور موفق دیگر کارکنان در بخش‌های مختلف دانشگاه است.


اسامی کارمندان نمونه دانشگاه:
عباس شیرزاد، امین مصطفایی، امین قنبری، امین طهماسبی، مجید ساری، خانم سمیرا اشکبوس، علی بازگیر، داریوش القاصی، روح الله شجاعی، علی باقری
در حاشیه این مراسم مهندس امین مصطفایی مدیر منابع فیزیکی دانشگاه به خبر نگار وبدا گفت: با مدیریت توانمند دکتر دلفان دانشگاه ۴۰ هکتار از اراضی خود، که عموما پشتیبان بیمارستان نیایش و مجموعه بزرگ دانشگاهی پردیس کمالوند، شامل دانشکده‌های مختلف و فضای دیگر می‌باشد، از لحاظ قانونی حفظ و حراست کرده است که در آینده می‌توانیم شاهد بنای مجموعه‌های درمانی و آموزشی خدمتگزار در این منطقه برای مردم لرستان باشیم.

برچسب ها: دانشگاه ، تقدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.