استاندار سمنان در پیامی جان باختن ۶ نفر از کارگران معدن زغال سنگ طرزه دامغان را در حادثه ریزش تونل رزمجاه تسلیت گفت.

متن پیام سید محمدرضا هاشمی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
خبر تلخ و تاسف بار جانباختن شش تن از کارگران زحمتکش معدن ذغالسنگ البرز شرقی، در ایام اربعین حسینی، مرثیه‌ای است دردآور، از سخت کوشی مردمانی که پی لقمه‌ای حلال و زیستنی آبرومند، اما سخت بودند.
کارگران پر تلاش و صبوری که با همت شبانه روزی و تلاش در سخت‌ترین شرایط کاری زمینه توسعه و آبادانی این مرز و بوم را فراهم آورده و در واقعه‌ای هولناک از دلِ زمین بر اوج آسمان پرکشیدند.
اینجانب، ضایعه‌ی جانباختن شش معدنکار عزیز را در این حادثه‌ی دردناک به تمامی مردم شریف ایران اسلامی و بخصوص مردم سخت کوش و بزرگوار استان سمنان تسلیت و تعزیت عرض نموده و صمیمانه از تلاش شبانه روزی و بی وقفه‌ی تمامی نیرو‌های امدادی و تخصصی حاضر در این حادثه که بمنظور تلاش در جهت امداد رسانی این معدنکاران مظلوم و پرتلاش اعزام گردیده و در طی ساعات سخت جستجو، از هیچ تلاشی فروگذار ننمودند تشکر نموده، برای جانباختگان این حادثه هولناک آرزوی غفران الهی و علو درجات و بویژه برای خانواده‌ی داغدار این شش عزیز و سایر همکاران زحمتکش و سخت کوش شاغل در معادن استان سمنان صبر و اجر آرزو مندم.
امید که روح پاک جان باختگان این حادثه با سرور و سالار شهیدان مانوس و با رعایت کامل ضوابط و مقررات ایمنی و با در نظر گرفتن تمامی اقدامات حمایتی از کارگران محترم دیگر بار شاهد این حوادث دردناک نباشیم.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.