مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مسیر‌های برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در مناطق مختلف را اعلام کرد.

عیسی عباسی گفت: همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهرستان کهگیلویه از جلوی سپاه پاسداران ناحیه مقاومت بسیج به طرف امامزاده آقامیر (ع) روز چهارشنبه پانزدهم شهریور ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می شود و چهار موکب در مسیر به زائران خدمات ارائه می‌دهد.
 
مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی افزود: پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهرستان گچساران ساعت ۷:۳۰ از فلکه فرودگاه به طرف حرم مطهر امامزاده جعفر (ع) پیش‌بینی شده و ۶ موکب هم در مسیر مستقر می‌شود.
 
وی ادامه داد: این همایش در شهر سی‌سخت از امامزاده سید محمد (ع) به طرف امامزاده شاه عسکر (ع) است.

عباسی اضافه کرد: این همایش در روستای تمنک به طرف مسجد امام حسین (ع). روستای درب کلات از دو راه سادات محمودی به طرف امامزاده محمود طیار (ع) و در شهر پاتاوه از پاتاوه به طرف امامزاده بی‌بی زهرا خاتون (س) از ساعت ۸:۳۰ صبح برگزار می شود و ۲۰ موکب هم آماده خدمات‌رسانی هستند.
 
وی با اشاره به اینکه پیاده‌روی جاماندگان اربعین در باشت از فلکه باوی تا امامزاده سید محمد (ع) است، گفت: ساعت حرکت ۵:۳۰ دقیقه است و تعداد ۴ موکب در مسیر پیش‌بینی شده است.
 
مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیاده‌روی جاماندگان اربعین در لنده از روستای مونه جلوی سپاه به طرف امامزاده عماد‌الدین (ع) است، ساعت حرکت ۶ صبح و ۷ موکب در مسیر پیش‌بینی شده است.
 
وی عنوان کرد: مکان دوم پیاده‌روی جاماندگان اربعین لنده ساعت ۱۷:۳۰ از سپاه لنده به طرف مصلای نماز جمعه و یک موکب برای پذیرایی عزاداران پیش‌بینی شده است.
 
عباسی به زمان و مکان پیاده‌روی در شهرستان بهمئی اشاره و عنوان کرد: مراسم پیاده‌روی از فلکه مرکزی به طرف گلزار شهدای گمنام مسجد شهیدان چشان‌زاده  ساعت  ۱۷ پیش‌بینی شده و سه موکب در مسیر خدمات ارائه می‌دهد.
 
وی بیان کرد: پیاده‌روی شهرستان چرام ساعت ۱۶ از میدان فرشته به طرف امامزاده بی‌بی رشیده خاتون (س) خواهد بود و ۱۰ موکب در مسیر برای پذیرایی از زائران پیش‌بینی شده است.
 
عباسی بیان کرد: همایش پیاده‌روی در شهرستان بویراحمد شهر یاسوج از میدان شهدای هفت تیر به طرف امامزاده مختار (ع) در ساعت ۸:۳۰ صبح پیش‌بینی شده و ۱۲ موکب هم خدمات ارائه می‌دهند.
 
مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: همایش پیاده‌روی شهرستان مارگون ساعت ۱۰ از مصلای نماز جمعه به طرف تپه نورالشهدا و سه موکب در مسیر پیش‌بینی شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.