دقایقی پیش زلزله‌ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر در جمهوری آذربایجان رخ داده که در برخی از مناطق استان اردبیل نیز احساس شد.

زلزله ۵.۱ ریشتری به مرکز ساتلی در جمهوری آذربایجان، در برخی از شهرستان‌های استان اردبیل نیز احساس شد.

بنا به اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشوری، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در طول جغرافیایی ۴۸.۲۹۰ درجه و عرض جغرافیایی ۳۹.۹۰۰ درجه رخ داده است.

این زمین لرزه در شهر‌های شمالی استان اردبیل احساس شده و سبب شد تا برخی از مردم لحظاتی را در بیرون از منازل مسکونی خود سپری کنند و تا بدین لحظه گزارشی از خسارت‌های احتمالی آن ارائه نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۸
در انتظار بررسی: ۱۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۳۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
حملات ارتش اسرائیل وارتش آمریکا به غزه شبیه به اقدام نازی‌هاست
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۲۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
داعش مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر مسئولیت انفجار تروریستی فیلیپین را برعهده گرفت. داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل مسئولیت انفجار تروریستی فیلیپین را برعهده گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۲۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
پایگاه آمریکا جنایتکار در شمال شرق سوریه و هم شمال عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. ائتلاف آمریکایی به طور رسمی از سال 1393 تاکنون در سوریه و هم عراق از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایه گروه های تروریستی حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
بهترین گزینه و بهترین پاسخ 100 درصد فقط نابودی پایگاه های آمریکا در سوریه، عراق و منطقه است. ساخت بمب اتمی هم واجب است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۷:۳۰ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
صهیونیست جنایتکار 100 درصد فقط با حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به حومه دمشق 100 درصد فقط با چراغ سبز آمریکا جنایتکار بوده است.

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
رژیم صهیونیستی به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود است.
هدف اسرائیل از تجاوز اخیر به سوریه، سرپوش گذاشتن بر ناکامی در تحقق اهدافش است.

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
آمریکا جنایتکار 100 درصد فقط عامل اصلی شهادت دو پاسدار در سوریه توسط رژیم صهیونیستی بوده است.

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
ائتلاف آمریکایی به طور رسمی از سال 1393 تاکنون در سوریه از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایه گروه های تروریستی حمایت و پشتیبانی نظامی می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
جزئیات شهادت دو پاسدار در سوریه توسط رژیم صهیونیستی انتقام خون شهادت دو پاسدار را از رژیم صهیونیستی می گیریم. انتقام خون شهدای مقاومت را از اسرائیل می‌گیریم.
۱۴۰۲/۰۹/۱۲ ۰۹:۳۱/ آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون داعش وحشی را وارد سوریه، عراق، افغانستان، یمن، لیبی و منطقه خاورمیانه وارد کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد. وزارت امور خارجه آمریکا جنایتکار باید رسما از ایران عذرخواهی کند.
از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است. از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است. از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار در کار است.
آمریکایی ها جنایتکار سال 1945 تاکنون به اسم دفاع از حقوق بشر در سراسر منطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست اقدامات تروریستی می زنند. آمریکایی ها جنایتکار سال 2001 تاکنون به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان حقوق بشر در سراسر منطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست اقدامات تروریستی می زنند. آمریکایی ها جنایتکار سال 2011 تاکنون به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش حقوق بشر در سراسر منطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست اقدامات تروریستی می زنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۱۳ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
ما دیگر به مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین نیاز نداریم و فقط در برابر مقابله دخالت، مداخله گری، اهانت، خیانت، تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش بمب اتمی نیاز داریم
به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

از سال 1357 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
از سال 1357 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است.
از سال 1357 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست عربستان سعودی جنایتکار در کار است.
از سال 1357 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار در کار است.
از سال 1357 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست گروهک تروریستی منافقین جنایتکار در کار است.
از سال 1389 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست گروهی تروریستی داعش جنایتکار در کار است.
عربستان سعودی حامی اصلی مالی همه گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
عربستان سعودی از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق و کشورهای اروپایی حمایت مالی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم سعودی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

پیام ما هم به آمریکا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.
پیام ما هم به اروپا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.

آمریکایی ها جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه کشورهای اروپایی اروپایی جنایتکار و برخی کشورهای عربی جنایتکار و در سایر سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین و سایر گروه های تروریستی همه جانیه کمک و حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

آمریکایی ها جنایتکار سال 1945 تاکنون به اسم دفاع از حقوق بشر در سراسر منطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست اقدامات تروریستی می زنند.
آمریکایی ها جنایتکار سال 2001 تاکنون به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان حقوق بشر در سراسر منطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست اقدامات تروریستی می زنند.
آمریکایی ها جنایتکار سال 2011 تاکنون به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش حقوق بشر در سراسر منطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست اقدامات تروریستی می زنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۷:۲۱ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
تعداد شهدای غزه به 15207 نفر رسید سوال اینجاست که پس 3 کشور اروپایی جنایتکار کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و آمریکا نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟


شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
دبیرکل سازمان ملل اگر نمی‌تواند جلوی نسل کشی و جنایات صهیونیست‌ها، آمریکا، غرب و مزدورانشان را بگیرد، باید استعفا بدهد.

رئیسی شورای امنیت سازمان ملل اگر نمی‌تواند جلوی نسل کشی و جنایات صهیونیست‌ها، آمریکا، غرب و مزدورانشان را بگیرد، باید استعفا بدهد.

رئیسی شورای حقوق بشر سازمان ملل اگر نمی‌تواند جلوی نسل کشی و جنایات صهیونیست‌ها، آمریکا، غرب و مزدورانشان را بگیرد، باید استعفا بدهد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۰۲ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
و این در حالی است که وزارت خارجه آمریکا جنایتکار خودش رئیس کل همه گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
وزارت خارجه آمریکا جنایتکار خودش حامی اصلی مالی گروهک تروریستی انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
اسرائیل از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار به تروریست ها در سوریه سلاح و حقوق می دهد و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل و متحدانش از سال 2011 تاکنون تسلیحات همه گروه های تروریستی را در سوریه، عراق، منطقه و جهان تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۵۴ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
سازمان بین الملل از سال 1945 تاکنون شریک جنایات آمریکا است.
سازمان بین الملل از سال 1945 تاکنون شریک جنایات رژیم صهیونیستی است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۵۳ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو/ حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید 1 - آمریکا 2 - کشورهای اروپایی 3 - عربستان سعودی 4 - امارات 5 - ترکیه 6 - اسرائیل 7 - ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا 8 - سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۸:۳۹ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در افغانستان مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند.
آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش ازهزاران بار در عراق مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند.
آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در لیبی مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند.
آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در سوریه مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند.
آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در یمن مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند.


و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله، تسلیحات رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین می کردند.
و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار در جنگ سوریه، تسلیحات همه گروه های تروریستی را تامین می کردند و هنوز هم تامین می کنند.
و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار در جنگ یمن، تسلیحات ائتلاف متجاوز سعودی را تامین می کردند و هنوز هم تامین می کنند.
و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار تسلیحات اوکراین را تامین می کنند.
و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار تسلیحات رژیم کودک کش صهیونیستی را تامین می کنند.

و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار شریک جرم جنایت های اسرائیل و آمریکا در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه بودن و هنوز هم هستند.

بیش از 178 شهید در حملات امروز صهیونیست‌ها به غزه / بیش از ۶۱۵۰ کودک و ۴ هزار زن در بین شهدای غزه سوال اینجاست که پس ۳ کشور اروپایی جنایتکار کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و آمریکا نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
نتانیاهو جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. نتانیاهو درغزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان بین المللی کیفری محاکمه شود.
اسرائیل، آمریکا، انگلیس و اروپا کشتار زنان، کودکان و نوزادان را متوقف کنند.

دبیرکل سازمان ملل اگر نمی‌تواند جلوی نسل کشی و جنایات صهیونیست‌ها، آمریکا و غرب را بگیرد، باید استعفا بدهد. حرف دل همه مردم دنیا

این غربی ها فقط مدعی جنایت به بشریت هستند.
آمریکا از این به بعد دیگر حتی مدعی حقوق بشر هم نیست چون بعد از جنایات اسرائیل در غزه با همراهی امریکا، تمام اعتبارش در ظاهر را هم از دست داد.
حملات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها به جنوب لبنان و سوریه 100 درصد فقط با دستور مستقیم آمریکا بوده است.
پایگاه‌های آمریکا در منطقه غرب آسیا غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. نیروهای آمریکایی حق حضور در منطقه غرب آسیا را ندارند.

جو بایدن جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. جو بایدن در غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان بین المللی کیفری محاکمه شود.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۴:۴۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
اسرائیل جنایتکار با حمایت آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار بیش از 55 سال است که فلسطین را اشغال کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۳۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
صهیونیست ها و تروریست ها 100 درصد فقط با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی و برخی کشورهای منطقه جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۱۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
حملات وحشیانه «اسرائیل» در غزه جنایت جنگی است آمریکا،انگلیس، اروپا و سازمان های بیم المللی هم شریک جرم جنایت های اسرائیل در غزه بودن و هنوز هم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
آمریکا هیچ حقی در دفاع از خود ندارد.
اسرائیل هیچ حقی در دفاع از خود ندارد.
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
سکوت شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره جنگ غزه به نفع اسرائیل است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
ارتش اسرائیل به همراه ارتش آمریکا در این مدت 54 روز صدها تن بمب روی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه ریخته است.
رسانه‌ها باید جنایات آمریکا و هم برخی کشورهای اروپایی در غزه را منعکس کنند.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهدیدات اتمی رژیم صهیونیستی ورود کند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۲۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
سه‌شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی لفاظی اسرائیل درباره سلاح هسته‌ای را نادیده می‌گیرد.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون از بمب اتمی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل دفاع، حمایت و استقبال کرده است.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نوکر آمریکا، غرب و اسرائیل بوده است.
دیگر هیچ کس حق ندارد درباره برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران با گروسی مذاکره، گفت وگو و همکاری کند.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شریک جرم جنایت های اسرائیل و متحدانش در جنگ غزه بوده است.
تجاوز اسرائیل و آمریکا به غزه ثابت کرد و نشان داد که ساخت بمب اتمی گزینه های درست است و هم واجب است.
اروپایی‌ها به همراه آمریکا توافق هسته ای و برجام را نقض کردند
عملکرد شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به نفع جهان نیست و تاکنون هم نبوده است.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی چرا تاکنون در باره برنامه هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است. همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون غلط و اشتباه بوده است.
سوال اینجاست که پس چرا آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل تاکنون در مورد برنامه هسته‌ای خود با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نمی کنند.
اروپایی‌ها به هیچ یک از تعهدات برجامی خود عمل نکرده‌اند چرا که هیچ اختیاری از خودشان ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
نتانیاهو جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. نتانیاهو به علت جنایات جنگی و جنایات علیه بشر در جنگ غزه باید در دادگاه بین المللی کیفری محاکمه شود.
سران اسرائیل باید به خاطر جنایات جنگی و نسل کشی که علیه فلسطینی‌ها در نوار غزه مرتکب شدند در دادگاه‌های بین المللی محاکمه شوند، همانطور که عاملان قتل عام سربرنیتسا محاکمه شدند. هرکسی که مرتکب این بی عدالتی شود از مجازات در امان نخواهد ماند، نتانیاهو و دار و دسته اش باید در مقابل دادگاه بین المللی پاسخگو باشند، جهان باید در کنار مردم فلسطین بایستد و جامعه جهانی نیز باید به سهم خود در قبال غزه عمل کند. همه جامعه جهانی باید در توقف جنایات علیه مردم غزه نقش مهمی ایفا کنند و در برابر جنایات اسرائیل سکوت نکنند. غرب ترجیح داد چشم خود را بر کشتار غزه ببندد. غربی‌ها آنچه در غزه اتفاق می‌افتد را نمی‌بینند و نمی‌شنوند. متأسفانه کشور‌های غربی نمی‌توانند به عاملان قتل عام در فلسطین بگویند که قتل عام می‌کنند، غرب پشت سر ظالم می‌ایستد و قدرت آن را افزایش می‌دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
آمریکا در غزه مرتکب نسل‌ کشی شده است. اسرائیل در غزه مرتکب نسل‌ کشی شده است.
به خاطر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از ۵۶ هزار خانواده در غزه بدون سر‌پناه هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۱۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
اسرائیل جنایتکار با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی تاکنون یک میلیون فلسطینی را بازداشت کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۴ آذر ۱۴۰۲
هواپیماهای ائتلاف آمریکا 6 بار حریم هوایی سوریه را نقض کردند
جنگنده‌ها و پهپادهای ائتلاف آمریکا طی 24 ساعت گذشته 6 بار حریم هوایی سوریه را نقض کردند.
ائتلاف آمریکا همچنان از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه حمایت و پشتیبانی می کند.
آمریکا جنایتکار و اروپا حق ندارند دم از حقوق بشر بزنند و از سال 1945 تاکنون بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در جهان هستند. صهیونیست‌ها در اصل سرباز آمریکا هستند. تروریست‌ها در اصل سرباز آمریکا و اروپا هستند.
مقامات جنایتکار رژیم اسرائیل و آمریکا باید محاکمه شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
کشتار زنان و کودکان در غزه ناقض کنوانسیون‌های بین‌المللی است. تجمع آذری‌ها در اردبیل: دولت آذربایجان صادرات نفت و غذا به اسرائیل را متوقف کند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۵۶ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
در پاسخ به شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار
۰۸:۲۱۲۹ مهر ۱۴۰۲در این مدت 15 روز به خاطر تجاوزات جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از ۱.۴ میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند.
سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل و آمریکا مایه تأسف است
نتانیاهو با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.
وزیر جنگ اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود
ارتش اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۲:۳۴ ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
جمهوری آذربایجان رسماً با رژیم صهیونیستی همه جانبه همکاری می کند
همکاری بی شرمانه جمهوری آذربایجان با رژیم کودک کش صهیونیستی، اهانت و خیانت به مردم مظلوم فلسطین است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۲۶ ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
دلیل و علت اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت مجری شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان به حکومت نظام جمهوری اسلامی، دولت و مسئولان چیست؟ و سوال اینجاست که پس چرا دولت، مسئولان و نمایندگان در مورد دخالت و مداخله مجری شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان در امور داخلی ایران هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۲۲ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
پنج شنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ سیل ویرانگر در جمهوری آذربایجان و سکوت بی شرمانه شبکه‌های تلویزیونی جمهوری آذربایجان شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۵۸ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
در پاسخ به شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار
دست از مداخله در امور داخلی ایران بردارید
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۱۶ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
دوستان شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای جمهوری آذربایجان حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۴۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
خبرنگار جمهوری آذربایجان در اروپا حق ندارد در امور داخلی ایران دخالت و مداخله کند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۳۸ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان در امور داخلی ایران را ندارد
شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان حق ندارد در امور داخلی ایران دخالت و مداخله کند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۳۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
هیچ اعتمادی به جمهوری آذربایجان نداریم
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۲۵ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
اوکراین علیه مسکو و دیگر شهرهای روسیه از پهپاد های ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی، ترکیه و اسرائیل استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند.
آمریکا بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است.
غرب بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است.
ناتو بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است.
ترکیه بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه بارها در رسانه های اعتراف و اعلام کرده است که ناتو تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می کند.
کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون عامل اصلی جنگ در افغانستان هستند.
کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون عامل اصلی جنگ در عراق و لیبی هستند.
کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون عامل اصلی جنگ در سوریه هستند.
کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون عامل اصلی جنگ در یمن هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۲۲ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
در پاسخ به شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار
1 - آمریکا جنایتکار به همراه غرب جنایتکار به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان از سال 2001 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در سراسر منطقه مسلمانان را قتل عام می کنند، جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
2 - آمریکا جنایتکار به همراه غرب جنایتکار به اسم مبارزه با تروریست های داعش از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در سراسر منطقه مسلمانان را قتل عام می کنند، جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۰۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
در پاسخ به شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو
نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان به همراه نیروهای ترکیه با پهپادهای ساخت ترکیه و اسرائیل در قره باغ کوهستانی نظامیان ارمنستان را قتل عام کردند
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۵۵ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
در پاسخ به شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
ترکیه رسما از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
انشاالله که زلزله جمهوری آذربایجان را زیر و رو کنه.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۴۲ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
جمهوری آذربایجان جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی ثابت کرد که دشمن واقعی حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است ولی اما این در حالی است که برخی از مسئولین خیانتکار با مسئولان جمهوری آذربایجان جنایتکار گفت وگو و همه جانبه همکاری می کنند چرا؟
وقتی که جمهوری آذربایجان جنایتکار به اصطلاح کشور اسلامی خیانتکار با رژیم کودک کش، آدم کش و مسلمان کش صهیونیستی همه جانبه همکاری می کند پس دیگر از آمریکا و کشورهای اروپایی چه انتظار داریم
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۱۹ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
در پاسخ به شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو
آمریکا رسما از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا رسما از سال 2011 تاکنون از تروریست های داعش حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

در پاسخ به شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو
ترکیه رسما از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۳۸ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
در پاسخ به شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو
در این مدت 13 سال بیش از 999 هزار تروریست از طریق مرزهای ترکیه وارد سوریه و عراق شده‌اند و همچنان نیز ادامه دارد.
چرا رسانه‌های بیگانه از سال 2011 تاکنون که در مورد جنایت های تروریستهای وابسته به ترکیه در سوریه سکوت می‌کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۰۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
آمریکایی ها دهان سگ هارشان را در جمهوری آذربایجان ببندند
باکو دهان‌سگ‌هارش در شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان را ببندند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
خدا به مردم متدین آذر بایجان رحم کند و غضب الهام را از سر مردم بدور کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
احتمال ۷ به بالا هم هست مناطق شهری باید هر چه سریعتر تخلیه بشن
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۳۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
در پاسخ به شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو
حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید
1 - آمریکا
2 - غرب
3 - عربستان سعودی
4 - امارات
5 - ترکیه
6 - اسرائیل
7 - سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۳:۴۴ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
در پاسخ به شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو
مهمات خوشه‌ای ترکیه در اوکراین چه می‌کند؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۳:۴۴ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۷
اهانت مجدد به قرآن کریم 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت بی شرمانه دولت سوئد بوده است.
شبکه ANT TV باکو به فکر حل وصل مشکلات ارمنستان و جمهوری آذربایجان باشد که از سال 1992 تاکنون حل وفصل نشده است، نه به فکر مردم آذربایجان ایران
شبکه ANT TV باکو دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۱:۵۱ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
شبکه ANT TV باکو به فکر حل وصل مشکلات ارمنستان و جمهوری آذربایجان باشد که از سال 1992 تاکنون حل وفصل نشده است، نه به فکر مردم آذربایجان ایران
شبکه ANT TV باکو دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
چرا از وقتی اسرائیل غاصب تو باکو لونه کرده،هی زلزله میاد...
آخرین اخبار