جاده چالوس از سمت جنوب به شمال به علت تخلیه بار ترافیکی یکطرفه شد.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: جاده چالوس از سمت جنوب به شمال به علت تخلیه بار ترافیکی امروز یکشنبه ۱۲ شهریور ماه یکطرفه شد.

ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده ولی آباد و در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو و شاهاندشت سنگین گزارش شده است.

همچنین ترافیک در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده تونل‌های شماره ۱۷ و ۱۸ هم سنگین است.

بر اساس گزارش این مرکز ترافیک در دیگر محور‌های استان عادی بوده و محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.

سایت WWW.۱۴۱.IR و نرم افزار تلفن همراه ۱۴۱ نیز همه اطلاعات لازم را در اختیار کاربران جاده‌ای قرار می‌دهد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
سایت WWW.۱۴۱.IR و نرم افزار تلفن همراه ۱۴۱ نیز همه اطلاعات لازم را در اختیار کاربران جاده‌ای قرار می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سپیده
۱۶:۰۴ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
والا انقدر که شمالی و رشتی ریخته تو تهران و مهاجرت کردن از شهرهای شمالی به تهران، دیگه تهرانی اصیل تو پایتخت نمونده، داریم خفه میشیم تو تهران بهتره بجای تهران بگیم شهر بی در و پیکر یا شهر هرت. شمالی ها که میان تو تهران خونه اجاره میکنن و با یه انبار که برنج هاشونو بفروشن به تهرانیا و....... الان در هر کارگاه یا بیمارستان یا حتی مهد کودک و باز میکنی کمه کم ۴،۵تا شمالی توش هستن و تن به هر کاری میدن با حقوق های زیر خط فقر
مهاجرت باعث شده تا ما تهرانیا مجبور بشیم به شهرهای اطراف بریم.
بازم تهرانیا اگه میرن شمال نهایتا یه هفته میمونن اما شمالی ها که میان تهران موندگار میشن.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۸:۰۵ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
شمال.شنا.جوج.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۱:۵۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
اگر به تهرانی ها بر نخوره بگم که حتی از ایام سوگواری و تعطیلات اونم برای رفتن تفریح استفاده میکنن .یک خاطره تلخ بگم از زمان جنگ فکر کنم سال 60 یک گزارش از تلویزیون پخش شد منم تازه از جبهه برگشته بودم و در گزارش دیدم که خبرنگار در بازار تهران از کسبه و مردم در مورد جنگ میپرسید و اکثرا حتی در مورد وجود جنگ هم ابراز بی اطلاعی میکردن منبع من گزارش صدا وسیما است بررسی کنید متوجه میشید.کل حرفم اینه کار و در آمد و خرج کردن سرمایه کشور برای تهران و چند مرکز استان است و شهرهای کوچک و تعداد انگشت شماری مرکز استان از این نعمتها بی بهره اند.دمتون گرم تهرانیها حتما میخواهید برید کنار دریا و ویلا برای مراسم اربعین .برید قربونتون شما هم شغل برای فرزندانتون زیاده و هم راحت سوالهای آزمونهای کنکور و استخدامی را میخرید و هم امکانات در اختیارتون است .آره قربونتون برید عشق و حال
آخرین اخبار