یک خودروی کامیون دارای بار غیرمجاز چوب گز در ایست بازرسی مرصاد کرمان توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

قطبی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرمان با بیان اینکه نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری در سراسر استان کرمان به صورت شبانه‌روزی آماده برخورد با متخلفانی که مبادرت به قاچاق چوب درختان جنگلی، محصولات فرعی جنگل، مرتع و... می کنند، هستند، گفت: حفاظت از منابع طبیعی نیازمند مشارکت عمومی و وظیفه همگانی هستند و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

او اظهار داشت: مردم طبیعت دوست می‌توانند برای حفاظت از طبیعت و منابع ملی، گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، چرای غیرمجاز و حفر چاه غیرمجاز در اراضی ملی مراتب را با شماره‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمان اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی منطقه جلوگیری شود.

قطبی به توقیف خودروی حامل چوب غیرمجاز اشاره و تصریح کرد: ایست بازرسی مرصاد، اقدام به توقیف یک خودروی کامیون دارای بار غیرمجاز چوب گز کرد که در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام و طبق دستورات قضایی چوب‌های غیر مجاز در محل اداره کل تخلیه و خودرو به پارکینگ انتقال داده شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار