رئیس انجمن اسقاط خودرو‌های فرسوده گفت: خودرویی که به سن ۱۵ سال می‌رسد می‌تواند اسقاط شود و در سن ۲۰ سالگی تردد آن در سطح کلان شهر‌ها ممنوع می‌شود.

 

محمد مشهدی شریف رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو گفت: سن خودرو فرسوده شخصی سواری ۲۰ سال و مرز فرسودگی آن ۱۵ سال است.

او گفت: یعنی خودرویی که به سن ۱۵ سال می رسد می تواند  اسقاط شود و در سن ۲۰ سالگی تردد آن در سطح کلان شهر ها ممنوع می شود.

رئیس انجمن اسقاط خودرو‌های فرسوده گفت: چند روز گذشته قیمت خودرو فرسوده به طور عجیبی افزایش یافت که با اطلاع رسانی ها قیمت ها در حال بازگشت به همان حالت قبل است. قیمت گواهی اسقاط بدون داشتن خودروی فرسوده بین ۳۰تا ۳۵ میلیون تومان است و نیازی به داشتن یا تهیه خودروی فرسوده نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
باید تسهیلات حداقل 300 میلیونی به دارندگان خودروی فرسوده در نظر گرفته بشه که حتما صرف تعویض خودرو بشه مثل وام بنیاد مسکن برای ساخت مسکن البته مسئول و مدیر انقلابی میخواد که نداریم متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۴ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
رئیس انجمن اسقاط خودرو‌های فرسوده فقط بلدن نظر بدن یا به فکر مستضعفین فرسوده سوار هم هستند ؟؟؟؟؟!!!!
ممنوع است ! ممنوع است که کاری نداره
لطفا تدبیر کنید
همین مستضعفین پای کار انقلاب هستند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۴ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
دولت هر گواهی اسقاط را ۵۰۰ ملیون بفروشه به وارد کننده . ۱۰۰ تومن را خودش برداره و ۴۰۰ را به عنوان کمک هزینه خرید بده به برندگان طرح جایگزینی سامانه یکپارچه. اینجوری هم به نفع دولته هم وارد کننده و هم صاحبان خودروهای فرسوده . اینجوری مشکل آلودگی هوا و سوخت فرسوده ها حل میشه و دلالی هم بوجود نماید
آخرین اخبار