دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت گفت: با اصنافی که خارج از نرخ مصوب اداره صنعت و معدن، اجناس خود را بفروش برسانند، برخورد قانونی می‌شود.

حمید حسنی‌نیا در حاشیه بازدید از بازار شهرستان بافت، موضوع سد معابر عمومی از سوی برخی اصناف و کسبه را به عنوان یکی از معضلات مهم اجتماعی برشمرد و تاکید کرد: دادستانی از باب حقوق عامه به موضوع مشکل سد معبر در پیاده رو‌های این شهرستان که مورد گلایه شهروندان می‌باشد ورود کرده است و اقدامات لازم برای رفع این مشکل بایستی از سوی دستگاه‌های متولی صورت پذیرد.

حسنی‌نیا گفت: گرانفروشی در برخی اقلام و کالا‌ها بویژه کالا‌های اساسی از برخی افراد هرگز قابل قبول نیست وبا اصنافی که خارج از نرخ مصوب اداره صنعت و معدن اجناس خود را بفروش برسانند برخورد قانونی می‌شود.

او با تاکید بر همکاری دستگاه قضایی با اتاق اصناف افزود: همکاری اتاق اصناف و اتحادیه‌ها با دادگستری بافت مطلوب است و دستگاه قضایی موارد گرانفروشی و تخلفات کسبه را بررسی می‌کند.

این مقام قضایی بابیان اینکه دستگاه قضایی حامی تولید و سرمایه گذاری است، تصریح کرد: بایستی به منظور حفظ ثبات قیمت‌ها در بازار، نظارت‌ها از سوی دستگاه‌های نظارتی به صورت محسوس و غیر محسوس با قوت ادامه یابد.

 حسنی نیا هشدار داد: دادستانی با احصای موارد و مصادیق با کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که طبق قانون به وظایف قانونی خود عمل نکنند و با ترک فعل خود موجب تضییع حقوق بیت المال و حقوق عامه شوند برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
سلام خدا کند چون گرانی تو بازار بافت بیداد میکند
Iran (Islamic Republic of)
م ح
۱۶:۴۷ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
امیدواریم که حرف نباشد وعملا مردم متوجه مبارزه با گرانفروشی در این شهرستان باشند واقعا هر فروشنده ای یک قیمت به اجناس خود می گذارند .کاش!مغازه داران قیمت اجناس خود را روی اجناسشان درج میکردن وتعزیرات هم بیشتر نظارت داشت
آخرین اخبار