معاون اقتصادی استاندار اردبیل گفت: ۶۰۰ طرح اقتصادی و تولیدی با پیشرفت ۱۰ تا ۹۰ درصد در استان اردبیل در حال اجرا است.

یاسر عبداللهی گفت: همزمان با هفته دولت 55 طرح اقتصادی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید که 32 پروژه در حوزه صنعت و 24 پروژه نیز در بخش کشاورزی و گردشگری با اشتغال 780 نفر افتتاح شد که بخش خصوصی یک‌هزار میلیارد تومان برای اجرای آنها سرمایه‌گذاری کرده بود.

معاون اقتصادی استاندار اردبیل این پروژه‌ها را شامل تولید پروفیل فولادی، صنایع غذایی، پنبه پاک کنی و تکمیل طرح‌های گردشگری و بوم‌گردی اعلام کرد و می گوید: اجرایی شدن این طرح‌ها سیمای اقتصادی و توسعه استان را متحول کرده و افق روشنی را در مسیر تحول به وجود می‌آورد.

به گفته او، با اجرایی شدن این طرح‌ها و همچنین افق روشنی که در سال‌های آینده ترسیم شده در کنار خدمت به مردم، سعی بر این خواهد بود تا سرانه درآمدی مردم و معیشت آنها ارتقا یابد.

عبداللهی موضوع مهار تورم و همراهی مسئولان را در رونق‌بخشی به نظام اقتصادی و تولیدی یادآور شد و افزود: 600 طرح اقتصادی در استان اردبیل در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری با پیشرفت 10 تا 90 درصد در حال اجراست که تا پایان دولت سیزدهم شاهد به ثمر نشستن این طرح‌ها خواهیم بود.

او در ادامه گفت: در کنار تکمیل این طرح‌ها، برخی پروژه‌ها نیز در این ایام کلنگ‌زنی شد تا با همکاری بخش خصوصی ساخت واحدهای تولیدی جدید را نیز شاهد باشیم.

عبداللهی افزود: در دولت سیزدهم 400 طرح اقتصادی با 8 هزار نفر اشتغال به بهره‌برداری رسیده و یا در مرحله تکمیل است و امیدواریم همه این اقدامات به بهبود وضعیت اقتصادی استان و ارتقای شاخص‌ها کمک کند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.