مدیرسازمان تعاون روستایی استان اصفهان گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن گوجه فرنگی مازاد کشاورزان اصفهانی خریداری شده است.

مدیرسازمان تعاون روستایی استان اصفهان گفت:  برای حمایت از کشاورزان این میزان گوجه فرنگی درمدت حدود دوماه از کشاورزان این استان خریداری شده که عمده آن مربوط به شهرستان اصفهان و پس از آن شهرستانهای خمینی شهر و فلاورجان است.


محسن حاج عابدی افزود: گوجه فرنگی یکی از محصولاتی است که امسال در استان اصفهان با مازاد تولید روبرو شده و به علت فراوانی عرضه، کاهش قیمت آن یکی ازدغدغه‌های تولیدکنندگان شده است.


او گفت: سازمان تعاون روستایی و شبکه زیر مجموعه که همواره درکنار تولید کنندگان و کشاورزان بوده، به منظور رفع نگرانی تولید کنندگان گوجه فرنگی، اقدام به خرید توافقی این محصول در بزرگترین و مجهزترین واحد صنعتی تبدیل گوجه به رب در اصفهان به صورت مستقیم و غیرمستقیم با همکاری تشکل‌های تعاونی شهرستان اصفهان کرده است.


حاجی عابدی افزود: این محصول صیفی به قیمت ۳۸۰۰ تا۴۱۰۰ تومان را تشکل‌های تعاونی خریداری و تحویل کارخانه تولید رب گوجه فرنگی داده اند و خرید توافقی این محصول تا پایان شهریور از کشاورزان این استان در شهرستان‌های گلپایگان وسمیرم ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
کیلویی ۳۸۰۰ از کشاورز میخرند بعد یه رب میری بخری ۸۰ هزار تومن باید پول بدی!!تقریبا ۲۰ برابر یعنی برای تولید یک کیلو رب بیست کیلو گوجه مصرف میشه؟