بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشور کاراته سبک هایاشی‌ها شیتوریوکای با حضور حدود یک هزار و ۵۰۰ وزشکار، مربی و داور از ۱۵ استان در سمنان برگزار شد.

سیدعباس احمدپناهی رئیس انجمن هایاشی‌ها شیتوریوکای کاراته ایران و مسئول این مسابقات از استقبال کم نظیر کاراته کا‌های کشور خبر داد و گفت: بیش از ۸۰۰ ورزشکار و مربی در بخش بانوان و ۵۰۰ ورزشکار و مربی در بخش آقایان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این دوره از مسابقات با هم رقابت کردند.

سیدعباس احمدپناهی با بیان اینکه به منظور ارتقاء سطح کیفی مسابقات ورزشکاران دارای عناوین ملی و بین المللی و تعدادی از اعضای تیم‌های ملی نیز در رقابت‌ها حضور داشتند افزود: تیم داوری مسابقات نیز از بین داوران دارای رتبه جهانی، آسیایی و ممتاز ملی انتخاب شدند.

وی از شرکت مطلوب ورزشکاران استان میزبان هم ابراز رضایت کرد و گفت: با توجه به عضویت تعدادی از بازیکنان استان سمنان در تیم‌های ملی حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از این استان در مسابقات به ارتقاء کیفی و جذابیت رقابت‌ها بخصوص در رده‌های پایه کمک کرد.

براساس تصمیمات و پیشنهاد کمیته برگزاری رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور در صورت موافقت نهایی فدراسیون، نفرات برتر هر سبک در رده‌های سنی مختلف مستقیما به تیم‌های ملی دعوت می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.