مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل جاده‌ای اتوبوسی استان برای بازگشت زائران اربعین حسینی خبر داد.

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: ناوگان حمل و نقل مسافربری عمومی استان آماده بازگرداندن زوار اربعین حسینی از مرز‌ها است که به این منظور اکثر ناوگان اتوبوسی جهت بازگشت زائرین آماده خدمت رسانی هستند.

او افزود: همچنین از ابتدای اعزام زائرین از استان به مرز، کارشناسان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافربری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابجایی زائران حسینی نظارت داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله دریافت وجه اضافی، برخورد نامناسب و امتناع از عرضه خدمات، با قاطعیت با متخلفان برخورد کرده و مراتب را به کمیسیون رسیدگی به تخلفات ارجاع می‌دهند.

جلال زاده از هم استانی‌ها درخواست کرد با توجه به نیاز ویژه به ناوگان حمل و نقل جهت بازگشت زائرین اربعین از مرزها، از هرگونه سفر‌های غیرضروری در این ایام خودداری و سفر‌های خود با ناوگان حمل و نقل عمومی را به ایام بعد از اربعین موکول کنند‌

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: تمام تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان این است که ناوگان مورد نیاز را برای بازگشت زائران اربعین حسینی با اولویت ایمنی سفر، در کمترین زمان ممکن تأمین کنند.

او تصریح کرد: تمامی هماهنگی‌های لازم با انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل برای آمادگی ناوگان و جابجایی زائران صورت گرفته و ناوگان حمل و نقل مسافر استان با تمام ظرفیت آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین است.

جلال زاده عنوان کرد: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه و همچنین سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان، منعکس کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.