رضایی گفت: فضای مجازی در رادیو اربعین مانند سال‌های گذشته فعال و پویا است تا مخاطبان به راحتی اخبار پیرامون سفر اربعین را دنبال کنند.

حسین رضایی مدیر فضای مجازی شبکه رادیویی اربعین با اعلام این خبر گفت: امسال بستر‌های ایرانی هم به فضای مجازی این شبکه اضافه شد؛ اعم از پیام رسان‌های بله و ایتا که دارای کانال رسمی رادیو اربعین به آدرس مورد نظر است. همچنین زیرمجموعه این کانال‌ها گروه‌هایی هم ایجاد شده در این دو پیامرسان که مخاطبان نسبت به اشتراک گذاری تجربیات سفر خود با حضور برنامه سازان شبکه از مشکلات و درخواست‌های مخاطبان مطلع می‌شوند.

رضایی ادامه داد: صفحه‌ای در شبکه اجتماعی متن محور ویراستی به آدرس رادیو اربعین است که ضمن اطلاع رسانی محلی برای تعامل اطلاعات مخاطبین در این شبکه اجتماعی ایجاد شده است‌.

وی خاطر نشان کرد: مانند سال‌های قبل، مسافران گذشته و حال سفر اربعین، عکس‌های خود را جهت پخش در رادیونمای اربعین به شماره ۰۹۳۵۸۳۰۰۹۵۵ در پیام رسان‌های بله و ایتا ارسال می‌کنند. در وبسایت رادیو اربعین به نشانی رادیو اربعین می‌توانند آخرین اخبار، پخش زنده، رادیونما و دیگر محتوا‌های پیرامون اربعین را مشاهده کنند.

رادیو اربعین فعالیت خود را از پنج شنبه ۲۶ مردادماه آغاز و تا انتهای ماه صفر در تاریخ ۲۵ شهریور به کار خود ادامه خواهد داد. این برنامه به صورت ۲۴ ساعته بر روی موج اف ام، ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز تقدیم شنوندگان می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار