معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: طرح تشدید برخورد با پوشش و مخدوشی پلاک خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها در پایتخت همچنان ادامه دارد.

سرهنگ  احسان مومنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در  هفته قبل حدود ۵۳۰۰ وسیله نقلیه بدلیل پوشش پلاک اعمال قانون گردیدند و علاوه بر آنکه مبلغ ۶۰ هزار  تومان جریمه برای آنان در پی  داشت به کلاس‌های  آموزشی نیز  اعزام شدند.

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در  واقع تیم‌های  پلیس  راهور تهران بزرگ مستقر درسطح معابر پایتخت، روزانه ۸۸۶ دستگاه وسیله نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت که رانندگان آنان بدین صورت تخلف پوشش پلاک انجام داده بودند را جریمه و رانندگان را به کلاس‌های  آموزشی  هدایت کردند.

سرهنگ مومنی افزود: همچنین ۱۳۸ دستگاه موتورسیکلت در  هفته گذشته بدلیل اینکه پلاک آنان توسط  راکبین موتورسیکلت دستکاری  و مخدوش  و دیگر  قابل رویت توسط  پلیس نبود متوقف  و به پارکینگ منتقل شدند.

وی گفت:  دستکاری  در  ارقام پلاک  تخلف  محسوب  نمی‌شود و جرم است  چرا که از  دید پلیس  این اقدام راکبین موتورسیکلت جرم تلقی  شده و این افراد مجرم هستند و پلیس  چندین بار  در  این خصوص  و برخورد با این تخلف خاص  که از  سوی  برخی  انجام میشود اطلاع رسانی  کرده و عواقب  این تخلف  را گوشزد نموده است.

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور تهران بزرگ در انتها گفت: این هفته نیز طرح تشدید  برخورد با پوشش پلاک را در  دستور  کار  داریم و همکاران بنده در  صورت مشاهده به جد با این تخلف برخورد خواهند کرد چرا که دستکاری  و پوشش پلاک خط  قرمز  پلیس  و خواست و مطالبه شهروندان می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
اگه راست میگین و خیلی به فکر مردمین موتوریای پلاک مخدوش رو بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
محض رضای خدا در همه شهرها اجرا کنید.جریمه ها هم سنگینتر کنید،ک دیگه تکرار نکنن.ما جنوب هستیم،از شمال کشوربابل برای ما جریمه میفرستن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
خدا خیرتون بده .
آههههای، اون بی وجدانی که پلاکت رو دستکاری میکنی و جریمه هات میره واسه یه نفر دیگه: الهی به زمین گرم بخوری و صدها برابر اون جریمه از حلقومت بزنه بیرون و پول دوا و درمون و دکتر بدی .
بنده خونه نشسته بودم و ماشین پارک داخل خونه پیامک جریمه اومد واسم .
من که از حق خودم نگذشتم انشا...که خدا هم نگذره ازتون
آخرین اخبار