مدیرکل گمرکات یزد گفت: تاکنون ۵۵۰ کامیون و وسیله نقلیه حامل کالای همراه موکب داران از این استان به مقصد عراق خارج شده است.

محمدحسین سلمانی مدیر کل گمرکات یزد گفت: انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه موکب داران بی وقفه و شبانه روزی همچنان ادامه دارد و در روز‌های آینده تعداد کامیون بیشتری از یزد به مقصد عراق خارج می‌شود. 

سلمانی افزود: تاکنون ۵۵۰ کامیون و وسیله نقلیه حامل کالای همراه موکب داران پس از انجام تشریفات گمرکی خروج موقت از این استان به مقصد عراق خارج شده است.

او اظهار داشت: تشریفات گمرکی خروج موقت ۵۰ سواری شخصی علاوه بر کامیون و کالا‌های همراه موکب داران نیز انجام شده است و این تعداد سواری برای سفر اربعین از یزد خارج شده‌اند.

مدیرکل گمرکات یزد با بیان این‌که خدمات گمرک یزد به زائران و موکب داران تا آخرین زائر و موکب ادامه خواهد داشت، گفت: همه امکانات گمرک یزد برای تسهیل و روان سازی سفر اربعین حسینی (ع) بسیج شده است و کارکنان گمرک یزد بی وقفه و خارج از ساعت اداری مشغول خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

سلمانی همچنین از کمک گمرک یزد به گمرکات مرزی خبر داد و گفت: دو نفر از کارشناسان این گمرک برای کمک به گمرکات مرزی به منظور تسهیل خروج زائران به مرز‌های کشور عراق اعزام شده اند.

برچسب ها: اربعین ، گمرک یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.