مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: هشت هزار واحد مسکن مقاوم روستایی و بازسازی شده از سیل با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد ریال در هفته دولت به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

بیک مداح مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: هشت هزار و ۷۷ طرح عمرانی با اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

وی افزود: در حوزه عمران روستایی نیز در این هفته ۷۷ طرح هادی و آسفالت روستایی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: ساخت این واحد‌ها و اجرای طرح‌ها، برای تعداد هشت هزار و ۷۷۰ نفر اشتغالزایی به صورت مستقیم شده و تاکید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در بکارگیری و جذب نیرو‌های بومی هر منطقه است.
وی گفت: در این تعداد طرح‌های هادی روستایی اجرای بیش از ۳۲۲ هزار متر مربع کفسازی و آسفالت انجام گرفته است.
بیک مداح بیان کرد: این تعداد طرح عمرانی که نقش مستقیمی در امید آفرینی، رفاه و آسایش مردم دارد، به تمامی شهر‌های استان تعلق دارد و همچنین تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های در حال اجرا در سطح استان است.
وی خاطر نشان کرد: طرح‌های شاخصی در حوزه‌های مسکن شهری با ساخت سه هزار و ۹۴۷ واحد، حوزه عمران روستایی با اجرای بیش از ۲۰۰ طرح هادی روستایی و مسکن روستایی با ساخت بیش از ۲۱ هزار واحد در سطح استان در حال اجرا است، اما در آستانه هفته دولت و بعد از یک تجربه موفق در محله امیر آباد زابل اکنون کار ساماندهی محله حسن آباد زابل با ۱۰۵ هزار متر مربع اجرای آسفالت و با اعتباری بیش از ۴۲ میلیارد تومان آغاز شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش‌های یکسال گذشته در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، شاهد رشد شاخص‌های عمرانی بودیم و شاخص‌های مسکن روستایی به ۴۸ درصد و اجرای طرح هادی به ۲۲ درصد رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار