با حضور استاندار ۱۲۱ طرح‌راهداری با بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

بصورت همزمان ۱۲۱ طرح راهداری شامل بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی، بهسازی و روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و شریانی، احداث پل و ابنیه، اجرای سیستم روشنایی طولی، اجرای روشنایی نقطه‌ای، خط کشی محور‌های مواصلاتی و نصب حفاظ ایمنی (گاردیل و نیوجرسی) با ۸ هزار و ۷۱۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

استاندار گیلان در آئین افتتاح طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان در منطقه ساحلی احمدآباد رودسر، با بیان اینکه ساحل برای استفاده عموم مردم آزادسازی شده‌است، گفت: ساحل باید در اختیار مردم قرار بگیرد، هیچ کس حق ندارد که ویژه از ساحل استفاده کند.

اسدالله عباسی افزود: نرخ بیکاری گیلان از هشت و دودهم درصد به شش و یک دهم درصد کاهش یافته است و اعتبارات و خدمات عادلانه باید باشد و مدیران نباید از رانت استفاده کنند و در صورت مشاهده از مدیریت حذف می‌شوند.

عباسی با بیان اینکه دولت شبانه روز در میدان کار و فعالیت بوده و ما نیز همگام با دولت در گیلان برای پیشبرد امور، باید شبانه روز تلاش کنیم، به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه به قله نزدیک شده ایم اشاره کرد و گفت: ما مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

نیک فهم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان هم در آیین این مراسم گفت: از مجموع این ۱۲۱ طرح، ۸ طرح با ۴۲ میلیارد تومان هزینه در رودسر افتتاح شد. 

محمد حیدری فرماندار رودسر نیز گفت: از مجموع ۱۱۶میلیارد تومان اعتبار سال گذشته ۶۲ درصد آن جذب شد و علاوه برآن شهرستان رودسر از ۳۵۲ میلیارد تومان اعتبار ملی و سایر منابع هم برخوردار شد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی امام جمعه رودسر هم خواستار رفع موانع از چند طرح عمرانی شهری و عام المنفعه این شهرستان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.