مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: ۲۴ سایت جدید با ۶۵ روستای زیرپوشش و یک هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال در حال اجرا داریم.

سید محمود رادمنش گفت: با همت دولت سیزدهم ۲۴ سایت جدید با ۶۵ روستای زیرپوشش و یک هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال و ۱۷ طرح ارتقای سایت با ۲۷ روستای تحت پوشش و اعتباری افزون بر ۴۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارت ملی نیز در دست اجرا داریم.
 
وی عنوان کرد: همچنین در دو سال اخیر ۲۰ طرح سایت جدید با یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، ارتقای ۲۵ پروژه با ۶۲۵ میلیارد ریال و ۱۷ پروژه اصلاح فیبر نوری شهری با ۵۷ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به سرانجام رسید.
 
رادمنش ابراز کرد: ۹۲ روستا در استان در دولت سیزدهم در حال اتصال به شبکه ملی اطلاعات بوده و ۸۹ روستا را نیز در برنامه برای بهبود ارتباط داریم و ۱۲۰ روستا نیز شبکه ملی اطلاعات متصل شد.
 
وی افزود: رتبه استان از حیث میزان رشد دسترسی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت در دولت سیزدهم ۵ بوده و به لحاظ درصد جذب اعتبارات فیبر نوری روستایی و مناطق محروم رتبه ۴ است.
 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با نگاه دولت به بسط عدالت اجتماعی در مناطق مختلف به ویژه مناطق کمتر برخوردار، ۹۰ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار کهگیلویه و بویراحمد از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شده‌اند.
 
وی از در دست اجرا بودن ۱۰۰ طرح ارتباطی با اعتباری افزون بر ۸ هزار میلیارد ریال در استان خبر داد و افزود: طرح توسعه شبکه فیبر نوری برای تقویت زیرساختی ارتباطی در دستور کار بوده و در این راستا ۱۴۸ کیلومتر در گذشته از محل اعتبارات ملی مصوب شده است.
 
رادمنش ابراز کرد: همچنین ۱۷۰ کیلومتر در دو سال اخیر به فاز اول در ماه‌های اخیر اضافه شده و نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر در دستور کار داریم که ۲۲۹ کیلومتر به بهره برداری رسید که از این میزان ۱۰۶ کیلومتر در دو سال اخیر اجرایی شد.
 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۱۴۰۰ کیلومتر فیبر نوری در دولت مصوب شده که ۱۱۰۰ روستای استان را پوشش خواهد داد و اعتبار مورد نیاز ۵۰۰ میلیارد تومان بوده و به نوعی تمام شهر‌ها و روستا‌ها به شبکه پر سرعت فیبر نوری متصل خواهند شد.
 
رادمنش بیان کرد: ۹ سایت جدید با ۵۸ روستای تحت پوشش و اعتباری افزون بر ۵۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در دولت سیزدهم در استان احداث شده و ۲۲ طرح با ۶۲ روستای زیرپوشش با ۵۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی نیز ارتقای سایت انجام شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
آنتن دهی موبایل در شهرسوق برخی جاهاش،با مشکل مواجه هست. نیازمند نصب دکل جدید موبایل هستیم هم همراه اول و هم ایرانسل