استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سرمایه‌گذاری روی تربیت دینی و اخلاقی، معرفت افزایی و بصیرت انقلابی دانش آموزان در نظام تعلیم و تربیت از مهمترین نیاز‌های جامعه امروز و از اهداف آموزش و پرورش است.

 محمد کرمی  در نشست شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، تاکید کرد: باید به دنبال معرفت افزایی و بصیرت دینی و انقلابی دانش‌آموزان باشیم.

کرمی افزود: نقش معلمان در تربیت دانش آموزان بسیار مهم و حیاتی است بر همین اساس حضور نیروی انسانی توانمند، کارآمد و حاذق در بدنه آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار گیرد.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: تقویت مولفه جذب بازماندگان و تارکان از تحصیل با بهره‌گیری از شیوه‌ها و بستر‌های مختلف در بسیاری از شاخص‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی و تربیتی جامعه موثر است.
کرمی ادامه داد: مهارت محوری دانش آموزان و موضوع «هر دانش آموز یک مهارت» در شرایط فعلی جامعه بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه توسعه هنرستان‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای و کار و دانش باید مهم قلمداد شود.
وی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های بالقوه زیادی دارد که باید به فعل تبدیل شود و به مرحله عمل و تولید برسد و اگر در این مسیر نیروی کار توانمند و متخصص وجود داشته باشد، کار بهتر پیش می‌رود.

برچسب ها: مسکن ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار