مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان همزمان با آغاز پیک ورود و خروج به مرز‌های شلمچه و چذابه توسط زائران حسینی اعلام آماده باش کامل کرد.

 وحید شعبانی با حضور میدانی در یادمان شهید چمران و طی تماس‌های جداگانه با مسئولان قرارگاه‌های شهید هاشمی و شهید جهان آرا و همچنین ارتباط رادیویی با عوامل امدادی، اعلام آماده باش کامل کرد.

او می‌گوید: به تمامی‌پایگاه‌های بین شهری و قرارگاه‌های عملیاتی از طریق ارتباط رادیویی برای پاسخگویی مناسب به حوادث احتمالی اعلام آماده باش شده است.

شعبانی گفت: با توجه به شکل گیری تجمع انبوه اتباع خارجی در دهلاویه برای خروج از کشور و تشرف به عتبات عالیات، تعدادی از عزیزان دچار گرمازدگی و ... شده‌اند که امدادگران با حضور به موقع در حال فراهم کردن شرایط مناسب هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: در راستای اجرای طرح زائریار امدادگران و داوطلبان اقدام به گلاب پاشی، آب پاشی، توزیع ماسک، انتقال مصدومان به محل امن می‌کنند.

او در پایان به عوامل امدادی شعب اندیکا، ایذه، اندیمشک، دزپارت، باغملک، هندیجان، بهبهان و گتوند به منظور پشتیبانی عوامل امدادی مستقر در مرز‌ها نیز اعلام آماده باش کرد.

برچسب ها: هلال احمر ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.