شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی اعلام شد

طبق اعلام سازمان ملی مهاجرت دانش آموزانی که فرایند ثبت نام آنها در سامانه سهما تکمیل شده تا فردا مهلت دارند مراحل ثبت نامشان را در مدارس انجام دهند.

سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد دانش آموزانی که فرآیند ثبت نام آنها در سامانه سهما تکمیل و نهایی شده و پرداخت مبلغ را نیز انجام داده‌اند می توانند امروز و فردا ثبت نامشان را تکمیل کنند.

طبق اعلام سازمان ملی مهاجرت این دانش‌آموزان می توانند به دو روش حضوری به مدرسه و مراجعه به سامانه مای مدیو آموزش و پرورش ثبت نام کنند.

همچنین داشتن شناسه یکتا و شماره دانش آموزی از جمله مدارک الزامی مراجعه به مدارس است و تمامی دانش آموزان اعم از پایه اول تا پایه دوازدهم می بایست در سامانه سهما ثبت نام نمایند و مدارس نیز مجاز به ثبت نام افرادی هستند که در این سامانه ثبت درخواست آنها نهایی شده باشد.

دانش آموزانی که یکی از شناسه های یکتا ، فراگیر ، اختصاصی ، فیدا را دارند می توانند در سامانه سهما ثبت نام نمایند و نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر یا ادارت اتباع نمی باشد.

سازمان ملی مهاجرت درباره دانش آموزانی که هنوز در سامانه سهما ثبت نام نکرده اند گفت این دانش‌آموزان امروز و فردا ( نهم و دهم شهریور) مهلت دارند تا در سامانه سهما ثبت درخواست نمایند.

طبق اعلام این سازمان دانش آموزانی که در سامانه سهما ثبت نام نکرده‌اند یا ثبت نام آنها نهایی نشده (یعنی پرداخت مبلغ به عنوان آخرین مرحله انجام نشده) اطلاعات آنها در مدرسه یا سامانه مای مدیو نماش داده نمی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.