مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای فعالیت ستاد اربعین حسینی در استان از ۲۷ مردادماه امسال تاکنون ۲ هزار و ۱۳۳ زائر با ۶۴ دستگاه اتوبوس اعزام شده اند.

ایوب کرد گفت: طی مدت یاد شده زائران استان با ۴۰ دستگاه اتوبوس به مرز شلمچه، ۱۸ دستگاه اتوبوس به مرز مهران و ۶ دستگاه اتوبوس به مرز چزابه عزیمت کردند.

وی ادامه داد: امسال طبق برنامه ریزی ها و برای خدمات‌دهی هر چه بهتر به زائران حسینی، تعداد مرزهای ورود به عراق افزایش یافته و علاوه بر مرز مهران، مرزهای خسروی، باشماق، تمرچین، شلمچه و چزابه با خدمات بهتر و مناسب‌تر آماده پذیرایی از مسافران است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پیش بینی می شود با نزدیک تر شدن اربعین حسینی شمار زائران اعزامی با ناوگان حمل و نقل عمومی روند افزایشی داشته باشد، یادآورشد: این وضعیت تا ۱۵ شهریور همزمان با اربعین حسینی به اوج خود خواهد رسید.

کرد ادامه داد: به منظور خدمات دهی بهتر به زوار گرامی استان در زمان بازگشت از عراق نیروهای این اداره کل در مرز های غربی کشور مستقر شدند و با پیش بینی سکوی های در نظر گرفته شده، آماده هدایت زوار گرامی برای بازگشت سریعتر به استان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار