رییس سازمان بسیج مستضعفین:

کارخانه آسفالت شهرداری چابهار مانع تکمیل پروژه خانه محرومین است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از مسئولین شهرستان چابهار درخواست داریم تا هرچه سریعتر کارخانه آسفالت جابه جا شود تا ساخت سایر واحدهای مسکونی را سریعتر آغاز کنیم.

 سردار غلامرضا سلیمانی  در جریان بازدید از محل احداث پروژه هزار واحدی خانه محرومین در چابهار اظهارکرد: این منازل قرار است در اختیار مردم عزیزی که عمدتا حاشیه نشین هستند قرار بگیرد.

سلیمانی یاد آور شد: این عزیزان در شهر چابهار و در کپرهای نامناسب و شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنند و ان شالله با برنامه ریزی که در سپاه استان انجام خواهد شد این واحد ها با هماهنگی مسئولین استانی و وزارت مسکن و شهرسازی در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.

سلیمانی تاکید کرد: از مسئولین شهرداری شهرستان چابهار درخواست داریم تا هرچه سریعتر کارخانه آسفالت جابه جا شود تا ساخت سایر واحدهای مسکونی را هم سریعتر آغاز کنیم ؛ در غیر این صورت مابقی منازل بدون ساخت خواهد ماند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: با اتمام این پروژه در ماه های پیش رو قرار است در مراسمی رسمی پروژه افتتاح و به بهره برداری برسد.

وی اذعان کرد: یکی از محورهای جهاد خدمت در سیستان و بلوچستان احداث منازل مسکونی برای محرومین است؛ طرح پروژه هزار واحدی در بندر چابهار چندی پیش شروع شد و در حال حاضر حدود ۶۴۰ واحد در حال اتمام است و بیش از ۴۰۰ واحد تکمیل شده است و سایر واحدهای منازل مسکونی نیز ۸۰ درصد پیشرفت کار دارند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای بسیج خدمت به مردم و جهاد خدمت سرلوحه کار ما در تمامی مناطق ایران اسلامی است.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار