استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: براساس تاکید رهبر معظم انقلاب، لازمه خدمت‌رسانی به مردم، داشتن روحیه و کار جهادی در تمام لایه‌های اجتماعی است.

غلامعلی حیدری در آیین گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر افزود: همه کسانی که مسئولیت و وظیفه خدمت‌رسانی به مردم را دارند باید با روحیه‌ای جهادی به این مردم شایسته، بزرگوار و ولایتمدار خدمت کنند.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت و کار جهادی نه به عنوان یک شعار بلکه به عنوان یک راهبرد باید شناخته شود، اظهار داشت: جهادی کار کردن به عنوان یک راهبرد باید در تمام جایگاه‌ها، حوزه‌ها و لایه‌های خدمت‌رسانی دولت تسری پیدا کند.

حیدری یکی از علت‌های ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر را داشتن روحیه جهادی عنوان کرد و گفت: تقویت روحیه جهادی در بین مدیران و کارکنان دولت باید به عنوان یک اصل مهم شناخته شود.


بیشتر بخوانید


وی ساده‌زیستی، دلسوزی، اخلاص و بردباری در مقابل ناملایمات را از ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر معرفی کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: دولت سیزدهم در شرایط سخت اعمال تحریم‌های اقتصادی ظالمانه دشمن، ممانعت ناجوانمردانه مدعیان دفاع از حقوق بشر از ورود واکسن کرونا و حتی برخی دارو‌های مورد نیاز بیماران صعب‌العلاج، وضعیت نامناسب اعتبارات بودجه‌ای، بدهی‌های فراوان به سازمان‌های بازنشستگی، بانک‌ها و سایردستگاه‌ها کار خود را با بردباری، به دور ازهرگونه کوتاهی در انجام وظایف و بدون عقب‌نشنی با روحیه‌ای جهادی آغاز کرد.

وی ادامه داد: هفته دولت فرصتی برای تجدید پیوند مردم و مسوولان است و مسوولان، دولت‌مردان و خدمت‌گزاران باید با روحیه‌ای جهادی در شادی و غم کنار مردم باشند.

حضور مدیران در مناطق محروم در قالب اردو‌های جهادی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب و تاکید رییس‌جمهور، مدیران اجرایی این استان در قالب اردو‌های جهادی با حضور در شهرستان‌های مختلف و برگزاری شورای اداری نسبت به شناسایی و حل مشکلات شهرستان‌ها و پیگیری روند اجرای مصوبه‌ها از سوی معاونان استاندار و مدیران اجرایی مسوول اقدام کرده‌اند.

وی ادامه داد: حضور مدیران استان برای پیگیری، احصا مشکلات و تصمیم گیری برای برطرف کردن آن‌ها در دورترین مناطق محروم از دیگر رویکرد‌های مدیریت ارشد این استان به شمار می‌رود.

حیدری با تاکید بر اینکه عمر مدیریت کوتاه است، گفت: مدیران باید با کار جهادی که شامل کار قانونی، اما با سرعت است، برای خدمت به مردم گام بردارند.

وی ادامه داد: مدیریت تحولی یکی دیگر از مطالبات رهبر معظم انقلاب است که در این ارتباط مدیران باید در چارچوب قانونی برخی سنت‌های غلط را برهم بزنند.

حیدری گفت: نشستن مدیر پشت میز و آمدن مردم به سمت او برای حل مشکلات خود یک سنت غلط به شمار می‌رود این در حالی است که برگزاری میز خدمت و رفتن مدیران به سمت مردم برای حل مشکلات آنان به عنوان یک سنت صحیح و تحولی باید در جامعه نهادینه شود.

وی ترویج ساده‌زیستی در بین مدیران و کارکنان دولت را از دیگر مطالبه‌های، ولی امر مسلمین عنوان کرد و ادامه داد: در مدیریت جهادی و تحول خواه مسوول باید خود را سپر بلای مردم قرار دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ساده‌زیستی مدیران که با روی کار آمدن دولت سیزدهم بیشتر نمود پیدا کرده است باید تقویت شود.

حیدری بر ضرورت مردمی بودن، مردم‌داری، گره‌گشایی، پیگیری مستمر و داشتن روحیه خستگی ناپذیر برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار