مدیرکل پست استان همدان گفت: هنگامی که گذرنامهها از تهران به اداره پست تحویل داده میشود کمتر از ۳ساعت آماده و تحویل نامه رسان میشود.
محمد نعیمی با اشاره به ضرورت توزیع مرسولات حاوی گذرنامه به محض ورود به واحدهای پستی، افزود: در روزهای باقیمانده تا ایام اربعین، تحویل این دسته از مرسولات به مشتریان در دو شیفت کاری انجام میشود.
او تأکید کرد: چنانچه متقاضیان ۷۲ ساعت پس از دریافت بارکد، گذرنامه خود را درب منزل دریافت نکردند میتوانند به اداره پست محل اقامت مراجعه کنند.
نعیمی تصریح کرد: پس از برگشت گذرنامه به باجه معطله بلافاصله از طریق پیامک اطلاع رسانی شده و افراد با مراجعه حضوری و ارائه مدارک شناسایی امکان دریافت گذرنامه خود را دارند.