مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: با مشارکت مرکز نیکوکاری مستعان و هم افزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان مبلغ ۲۷میلیارد ریال در اجرای طرح قرض ماندگار و به منظور ارائه تسهیلات به نیازمندان ، در صندوق امداد ولایت سپرده گذاری شد.

رضا البرزی گفت: طرح قرض ماندگار در نظر دارد از محل سپرده‌های قرض‌الحسنه خیران و نیکوکاران گرهی از مشکلات مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر باز کند و در قالب این طرح، خیران و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در این طرح را دارند، سپرده‌گذاری آنان به‌صورت دائمی در حساب صندوق امداد ولایت باقی می‌ماند و به صورت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت می شود.
وی با بیان اینکه تمامی سپرده های خیرین در قالب طرح قرض ماندگار فقط در جهت رفع مشکلات مالی نیازمندان در قالب وام قرض الحسنه پرداخت می شود افزود : به ازای مبلغ ۱۳۵میلیارد ریال آورده مرکز نیکوکاری مستعان با مشارکت اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان سهم افزایی به این مبلغ افزوده شد و جمعا مبلغ ۲۷ میلیارد ریال در قالب طرح قرض ماندگار به نیازمندان تسهیلات اعطا می شو د.
البرزی افزود: مشکلات عدیده محرومان به‌ویژه در بخش اشتغال، مسکن، ودیعه مسکن و کارگشایی است که با مشارکت خیرین و هم افزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) مبلغ ۷۸ میلیاردریال در اجرای طرح قرض ماندگار و به منظور ارائه تسهیلات به نیازمندان ، در صندوق امداد ولایت سپرده گذاری شد.
وی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و دعوت از خیران برای مشارکت در طرح قرض ماندگار ، افزود: نیکوکاران برای مشارکت در طرح قرض ماندگار و سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت می‌توانند وجوه خود را به شماره کارت مجازی صندوق امداد ولایت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۸۲۴۱ پرداخت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.