مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: شاخص اجرای طرح هادی طی یک ساله گذشته در استان ۱۲ درصد رشد داشته و تا پایان سال ۱۴۰۳ در تمام روستا‌های واحد شرایط به اتمام می‌رسد.

جعفر برزگر مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: بازنگری طرح هادی تا قبل از سال ۱۴۰۱ حدود ۳۷۹ واحد بود که این میزان از ابتدای سال گذشته تاکنون به ۴۷۲ واحد رسیده است.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده و با توجه به رشد ۱۲ درصدی شاخص اجرای طرح هادی تا پایان سال آینده این طرح در تمام روستا‌های سطح استان مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به طرح‌های هفته دولت نیز افزود: ۷۶ پروژه عمران روستای شامل اجرای طرح هادی با ۸۲۳ میلیارد تومان هزینه در سطح استان به اتمام و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

برزگر با بیان اینکه ۸۰۰ واحد مسکن روستایی نیز در این هفته مورد بهره برداری می‌گیرد، یادآور شد: ۱۲ واحد منزل مسکونی محرومان هم با ۹.۴ میلیارد تومان هزینه افتتاح و تحویل محرومان قرار خواهد گرفت.

وی از آماده سازی هزار واحد از منازل مسکونی منطقه زلزله زده خوی خبر داد و گفت: برای آماده سازی این یک هزار مسکن بیش از ۴۵۸ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده و تلاش می‌کنیم با مشارکت بانک‌ها بازسازی مناطق زلزله زده را هر چه زودتر به اتمام برسانیم.

برزگر تاکید کرد: طبق مصوبه هیات دولت هر گونه مشکلی در راستای اعطای تسهیلات نمی‌تواند مانع از پرداخت تسهیلات باشد و بانک‌ها مکلف به پرداخت وام به روستاییان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.