مدیر جهاد کشاورزی فسا از افتتاح طرح‌های فنی زیربنایی این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح‌ها شامل احداث جاده بین مزارع روستای خورنگان و روستای دستجه و بازسازی کانال قنات شیدانک بود.

محمدصادق فانی گفت: مجموع سرمایه گذاری‌های انجام شده برای این سه طرح عمرانی ۶۶۴ میلیون تومان بوده است که اعتبار طرح جاده بین مزارع روستای خورنگان از محل اعتبارات دو درصد نفت و گاز به مبلغ ۳۹۷ میلیون تومان تامین شده است.

او با اشاره به اینکه طول این جاده دو و نیم کیلومتر است و دسترسی ۱۰۰ بهره بردار به مزارع فراهم شده است، افزود: تسهیل در امر خدمات رسانی به موقع به واحد‌های بهره برداری کشاورزی از مهمترین مزایای اجرای طرح است.

فانی، به طرح احداث جاده دستجه به بید زرد نیز پرداخت و اضافه کرد: این جاده به طول دو کیلومتر و با اعتبار ۱۸۰ میلوین تومان از محل اعتبارات سیل ۱۴۰۱ و با منتفع شدن ۶۰ بهره بردار احداث شد و به بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی فسا گفت: با مرمت و بازسازی کانال شیدانک که طول آن ۲۰۰ متر است و اعتبار مرمت و بازسازی آن از محل اعتبارات سیل ۹۸ به مبلغ ۸۷ میلیون تومان تامین شده است، حدود ۴۰ بهره بردار از آن منتفع می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.