عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: عملکرد دولت را بدون اغراق و افراط تا اندازه‌ای که برای مردم قابل لمس است، اطلاع‌رسانی کنیم.

 آیت‌الله مجید تلخابی عضو مجلس خبرگان رهبری در نشست شورای اداری استان قزوین که به مناسبت هفته دولت و با حضور عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن اجتماعات شهیدمسعود امامی استانداری قزوین برگزار شد،  گفت: عملکرد دولت را باید بدون اغراق و افراط تا اندازه‌ای که برای مردم قابل لمس است، اطلاع‌رسانی کنیم.

وی با اشاره به قرار گرفتن در برهه حساس انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال انتخابات هستیم، هدف دشمن به هم زدن اتحاد و انسجام بین مدیران و مسئولان ارشد نظام است و در این زمینه باید هشیار باشیم و اجازه ندهیم که وحدت بین مسئولان قوای مختلف دچار خدشه شود.

تلخابی ایثارگری، فروتنی و حق‌پذیری را ۳ ویژگی لازم برای مسئولان نظام جمهوری اسلامی به ویژه مدیران دولتی دانست و اضافه کرد: این ۳ ویژگی موجب می‌شود که مسئول یا مدیر ما به جای منافع شخصی، باندی و حزبی منافع عموم مردم را در نظر بگیرد و هر پست و مقامی دارد به مردم خود خدمت‌رسانی مخلصانه داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم خشوع و خضوع مدیران در برابر حق و عدالت‌خواهی ادامه داد: مدیر در نظام جمهوری‌اسلامی حق ندارد خودبین باشد و باید با مردم و اربا‌ب‌رجوعی که به او مراجعه می‌کنند، بهترین و دوستانه‌ترین برخورد را داشته باشد تا مردم دلگرم و امیدوار شوند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: برای ایجاد امید در جامعه در آستانه انتخابات باید خدمات نظام جمهوری‌اسلامی به خوبی برای مردم تبیین و تشریح شود و با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید مراقب توطئه‌چینی‌های دشمنان انقلاب و نظام باشیم.

تلخابی ادامه داد: اگر به دنبال برپایی انتخاباتی خوب و پرشور هستیم، لازمه‌اش استقرار اتحاد و همدلی کامل بین دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف حاکمیتی و مردمی است و هر کس دغدغه رشد نظام جمهوری‌اسلامی ایران را دارد، نباید به خودش اجازه دهد فضای انسجام، وحدت و همدلی را دچار خدشه و آسیب کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.