خدرویسی گفت: ۴۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد حمایتی با کمک سپاه در کشور در دست ساخت است.

حسین خدرویسی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در مراسم توزیع ۲ هزار کولر گازی هدیه مقام معظم رهبری به مددجویان کمیته امداد خوزستان در محل مجتمع فجر اهواز بیان کرد: پنج میلیون نفر در قالب ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار خانوار در کشور زیر پوشش کمیته امداد هستند که مشمول خدمات مختلف این نهاد حمایتی هستند.

وی با تاکید بر اینکه نگاه ویژه‌ای به خوزستان با هدف محرومیت زدایی در کشور وجود دارد ادامه داد: کمیته امداد در راستای رفع محرومیت از این استان با سپاه تفاهم نامه‌های زیادی را منعقد کرده است.

خدرویسی با بیان اینکه کمیته امداد در تامین وسایل ضروری زندگی خانواده‌های نیازمند اقدامات موثری انجام داده است ادامه داد: همچنین ۱۲ هزار سری جهیزیه برای مددجویان کشور در راستای ترویج فرهنگ ازدواج تهیه شده که به زودی توزیع می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور درادامه با اشاره به توزیع ۵۵ هزار قلم لوازم ضروری زندگی در بین مددجویان کشور از ابتدای امسال تاکنون افزود: چهار هزار میلیارد ریال برای تامین این میزان کالا هزینه شده است.

وی گفت: برنامه کمیته امداد در استان‌های گرمسیر همچون خوزستان، بوشهر و هرمزگان و مناطقی از استان سیستان و بلوچستان توزیع کولر گازی و در دیگر مناطق توزیع کولر آبی است.

به گزارش ایرنا، سال گذشته ۱۲ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی به مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال در بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع شد.

امروز ۲ هزار دستگاه کولر در بین خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد استان توزیع شد.

پویش نسیم حسینی نیز در خوزستان برای تهیه یکهزار و ۴۵۲ دستگاه کولر در بین نیازمندان استان از ابتدای ماه محرم آغاز شده است، سال گذشته در قالب این پویش ۵۰۰ دستگاه کولر از کمک‌های مردمی خریداری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.