استقرار ایستگاه‌های پست یافته در کنسولگری‌های ایران در نجف و کربلا

دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست از استقرار ایستگاه‌های پست یافته در محل کنسولگری‌های شهر‌های نجف و کربلا خبر داد.

محمد باقر بومیان ،  دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست  با اشاره به این که شرکت ملی پست برای دومین سال متوالی در ایام برگزاری پیاده روی اربعین حسینی با ارائه سرویس پست یافته به زائران خدمت رسانی می‌کند، گفت: با توجه به تجربه سال گذشته برای ارتقای سطح کمی و کیفی ارائه خدمت پست یافته در این رویداد عظیم مذهبی، کارگروهی از دی ۱۴۰۱ توسط دبیرخانه ستاد اربعین شرکت تشکیل شد تا برنامه ریزی‌های لازم و دستورالعمل‌ها تدوین شود.

بومیان با اشاره به برگزاری منظم جلسات ستاد اربعین شرکت پست عنوان کرد: برای آمادگی هرچه بیشتر همکاران اعزامی به کشور عراق و ارائه خدمات در ایستگاه‌های پست یافته، دوره‌های آموزشی در زمینه بهداشت فردی در سفر اربعین، تهیه محتوای رسانه ای، آموزش زبان عربی و اطلاعات عمومی در ۱۰ جلسه برگزار شد.

وی با بیان این که کنسولگری ایران در نجف و کربلا از خدمت پست یافته استقبال کرده است، افزود: استقرار پایگاه‌های پست یافته در محل کنسولگری‌های ایران در نجف و کربلا از اتفاقات خوبی است که اربعین امسال در عراق رخ داد که این امر بخاطر مراجعه زائران ایرانی به کنسولگری‌ها برای پیگیری اشیای مفقودیشان بود.

بومیان در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به استقبال زائران، نهاد‌های دولتی ایرانی و عراقی از خدمت پست یافته در مسیر پیاده روی اربعین و افزایش تعداد زائرین در روز‌های آینده، بتوانیم با ارائه خدمات مطلوب به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اهمیت و حساسیت این مهم را به عنوان یک خدمت محوری در این رویداد عظیم نشان دهیم.

گفتنی است خادمان شرکت ملی پست به صورت ۲۴ ساعته در ایستگاه‌های پست یافته در مسیر نجف تا کربلا مستقر و آماده ارائه خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار