نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شده که بدون اطلاع دفتر نخست وزیری، دیدار وزرای خارجه طرابلس و تل‌آویو افشا شده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به همه وزرای خود دستور داد دیدار‌های سیاسی مخفیانه را قبل از برگزاری با دفتر او هماهنگ و آن را فقط با تایید شخص او علنی کنند.

به گزارش رسانه صهیونیستی «آی ۲۴»،  به دنبال رسوایی افشای دیدار مخفیانه وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و لیبی، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم امروز  (سه‌شنبه) به همه وزرای کابینه خود دستور داد نشست‌های سیاسی مخفیانه را از قبل با دفتر او هماهنگ کنند. 

بر اساس دستورالعمل جدید، هرگونه علنی کردن دیدار محرمانه مستلزم تایید شخص نتانیاهو خواهد بود. 

پس از افشای خبر دیدار غیررسمی «نجلاء المنقوش» وزیر امور خارجه لیبی با «الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در روز یکشنبه در رُم پایتخت ایتالیا و به میزبانی وزیر خارجه این کشور، «عبدالحمید الدبیبه» نخست‌وزیر دولت وحدت ملی لیبی طی دستوری وزیر خارجه خود را برکنار کرد و طبق اعلام رسانه های لیبی وی ابتدا به ترکیه و سپس به لندن فرار کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۶:۱۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۲
ایجاد روابط بین اعراب و اسرائیل که یک طرف آن گروه‌های افراطی یهودی هستند که از نظر داشتن افکار افراطی گروه‌های تکفیری اعم از داعش و طالبان در جلو آنان لنگ بیاندازند امری بعید به نظر می آید در زمان ریاست جمهوری مرحوم هاشمی رفسنجانی عرفات تمام غرور عربی و انقلابی خود را زیر پا گذاشت و کارها خوب پیش می رفت که ناگهان یک یهودی افراطی بنام ایگال امیر رابین را ترور کرد تا سردمداران لائیک اسرائیل آرزوی صلح با اعراب را به گور ببرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
حیف بود منقوش برکنار شد
آخرین اخبار