معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: از سیاست‌های قطعی دولت سیزدهم حل مسائل اقتصادی و در راس آن ایجاد اشتغال است.

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور در مراسم افتتاح ۷ هزار طرح اشتغالزایی گفت: از سیاست‌های قطعی دولت سیزدهم حل مسائل اقتصادی و در راس آن ایجاد اشتغال است.

وی افزود: مفتخریم که در گزارش دو ساله دولت اعلام کنیم که وعده ایجاد یک میلیون شغل سالیانه محقق شده است.

منصوری گفت: در حوزه‌های مختلف اقتصادی در شاخص‌های کلان وضعیت بهتری نسبت به گذشته داریم. در کنار اتفاقات مهم تولیدی و اقتصادی بسیاری از شاخص‌ها در حوزه‌های مختلف بهبود پیدا کردند.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: بیکاری به زیر ۹ درصد رسیده و در موضوع مهارت نقدینگی امروز به حدود ۲۵ درصد رسیده یعنی افسار لجام گسیخته تورم مهار شده است.

وی با بیان اینکه معتقدیم باید این بهبود وضعیت در سفره مردم خود را نشان دهد، گفت: در حوزه‌های اجتماعی و سیاست خارجی هم توفیقات و گشایش‌های خیلی خوبی رخ داده است. در کنار سرمایه گذاری‌های اقتصادی امور جزئی هم در نوع خود اهمیت دارد، زیرا در حکومت اسلامی در کنار مسائل کلان باید به مسائل جزئی هم رسیدگی شود.

وی گفت: از توفیقات صندوق کارآفرینی امید توجه به محرومین و کم برخوردار است، زیرا صاحبان اصلی این انقلاب مستضعفین هستند و این اقدام بسیار ارزشمند است.

منصوری اظهار کرد: از افتخارات دیگر این است که در دو سال گذشته بیش از ۵۴۰۰ هزار واحد تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگشته است. امروز هم هفت هزار طرح اشتغالزایی به افتتاح می‌رسد که سبب ایجاد ۱۵ هزار شغل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار