رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز گفت: افتخار خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) به‌عنوان مدال زرینی بر سینه خادمان می‌نشیند و پاکبانان شهرداری شیراز از این افتخار بی‌نصیب نمانده‌اند.

روح‌الله خوشبخت با اشاره به حضور این سازمان در مرز بین‌المللی شلمچه به‌منظور خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: افتخار خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) به‌عنوان مدال زرینی بر سینه خادمان می‌نشیند و پاکبانان شهرداری شیراز از این افتخار بی‌نصیب نمانده‌اند.

او ادامه داد: امسال نیز کاروان اعزامی سازمان مدیریت پسماند سرشار از شور و عشق بود و شرایط جوی باعث نشد ذره‌ای از اراده و ارادت کارکنان این سازمان کاسته شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز افرود: مسیر و محدوده خدماتی این سازمان در مرز بین‌المللی شلمچه، شامل حدود ۴ کیلومتر مسیر رفت‌وبرگشت است که حداقل تا عمق ۳۰ متری از طرفین به‌صورت روزانه نظافت، پاکسازی و شستشو شده و همچنین پسماند‌های آن جمع‌آوری و به محل دفن پسماند منتقل می‌شود.

خوشبخت با اشاره به سایر محدوده‌های خدماتی در مرز بین‌المللی شلمچه نیز گفت: نظافت، پاکسازی و جمع‌آوری پسماند پایانه بین‌المللی تا نقطه صفر مرزی نیز به عهده سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز است و با توجه به حجم بالای انواع خودرو حمل مسافر و همچنین تردد بالای هم‌وطنان از اقصی نقاط ایران و اتباع کشور همسایه، پاکسازی و حفظ و نگهداری محیط کار سختی است که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسط ناظرین مقیم این موضوع به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

او با اشاره به حضور کارکنان و ماشین‌آلات اعزامی در ۲ نوبت‌کاری و پوشش حداقل ۲۰ ساعت در روز در کلیه محدوده‌های خدماتی از زائران خواست که خادمان خود در این سازمان از دعای خیر فراموش نکرده و در حفظ نظافت و پاک‌سازی مسیر‌ها نیز پاکبانان را یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.